Valvojat la-su :)

hyvää taukoa.

Koirien mielestä kaikissa vessoissa on jokin takaovis, josta ihmiset voi kadota mystiseen mustaan aukkoon, jos niitä ei vahdi ja pelasta. Paitsi tää meidän vanhempi, se ei jaksa kiinnostus siitäkään, ainoa ongelma sille olis, et ei tulis ruokaa ajallaan (on se ihan ihana koira, vähän vaan kissamainen luonne, sen mielestä ihmiset on sitä varten, kun yleensä kissat kuvittelee niin ja tää nuori koira on oivaltanut koirana olemisen, se on palveluskoira kaikessa, mitä tekee. Kaks ääripäätä)

Me tosiaan mentiin viime huhtikuussa naimisiin, niin heti häiden jälkeen lähdettiin lappiin luxushotelliin 3vrk reissuun ja elokuussa sitten viikon välimeren risteily :) Molemmat hääbudjetista, joten häämatkoiksi lasketaan :D

Me oltiin "häämatkalla" Vierumäellä pitkä viikonloppu, oli kyllä ihan kivaa. Mukula hoidossa ja meillä aikaa kaksin. Mökissä. Saunottiin, käveltiin ja käytiin jopa islanninhevosvaelluksella - molemmat.

50 vierasta, joista 42 minun puolelta, 8 miehen puolelta :) Mukavan kokoiset.. Ja aivan ihana sää.. Lämmintä oli 20 astetta ja aurinko paistoi koko päivän huhtikuun 14pv siis :) Kesälläkään ei ollut kuin kaksi yhtä hyvää lauantaita :)

Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
50 vierasta, joista 42 minun puolelta, 8 miehen puolelta :) Mukavan kokoiset.. Ja aivan ihana sää.. Lämmintä oli 20 astetta ja aurinko paistoi koko päivän huhtikuun 14pv siis :) Kesälläkään ei ollut kuin kaksi yhtä hyvää lauantaita :)

Viimekesänä ei kyllä niitä hyviä kelejä ollut liikaa :/

Juu, kaikki maksettiin itse minun säästöillä paitsi ruuan teki äiti ja suurimmaksi osaksi hankki tarvikkeet :) Haluttiin sijoittaa juhlapaikkaan, ruokiin ja valokuvaukseen. Puvun vuokrasin ja äiti sai kaupan päälle 200e puvun (minun puvun vuokra oli 180e sis. kaiken, eli periaatteessa kauppa maksoi meille 20e). Sormukset ovat yksinkertaiset keltakultaiset, mulla kolme pientä timanttia.. lasten kanssa puuhaillessa ei passaa ottaa sellaista kymmenen kiloa painavaa mötikkä sormusta :D

Meillä just toisin päin. Miehen puolella ei ole kuin yksi täti kuka kutsuttiin perheen lisäksi.. Minun vanhemmilla on yhteensä 9 sisarusta, joten porukkaa olisi riittänyt, täytyi hieman karsia.. Ystäviä tuli vain yksi paikalle, muilla oli (muka) kiireitä..

jaaha, kello on niin paljon, että täytyy irrotautua koneelta ja ryhtyä aamu toimiin, kohta ekat jo tahtoo vessaan ja ylös, vaikka periaatteessa vaatetus on kyllä aamuvuoron hommia, mut autan, jos joku sattuu heräämään.

Kiitos tästä yöstä, meni oikein mukavasti näin rupatellessa :wave:

Yhteistyössä