Valvojat la-su :)

Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
:) Me ei tehdä mitään tuollaista tytön kanssa.. ainoastaan lenkkeilyä ja leikkimistä sekä maalla pääsee riehumaan jäälle jne..

Eipä sitä paljon muuta tarvikaan, pääasia, että on kivaa. Munkin piti aloittaa kisaaminen tosossani tuon nuoremman kanssa, mutta mä jännitän liikaa ja koira tarkkailee niin paljon mun ruumiinkieltä, että eihän siitä mitään tule - joko mä tarttisin kovapäisemmän koiran tai koira parempi hermoinen ohjaajan, yhteen me ei kisa mielessä sovita, mutta muuten meillä on kivaa. Paljon kuljetaan metsässä kaksin ja koira on vapaana, se on kovin mussa kiinni, eikä lähde, vaikka pupu juoksis edessä (mammaa ei saata jättää, metsään voi pieni koira eksyä yksin).

Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Välimeren risteilyitä katselen.. Viime vuonna kävimme mallorca-tunisia-napoli-ajaccio-marseille-barca-mallorca.. Nyt olisi toiset kaupungit, mutta sama laiva :) Ai että haluaisi.. :heart:

sairaslomalla vai häämatkalla ?

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
irti meilläkin ollaan metsälenkit.. puput ja oravat jahdataan hetken matkaa.. kauas ei kans uskalla lähtee.. kun jos mä vaik katoon..

Meillä ei uskalla muuta, kuin katsoa, muuten voi mamma kadota - niin uskoo pieni koira. Isompi ei välitä, vaikka kadottais mamman, se jahtaa silti. Koiran on kuin yö ja päivä, täysin päinvastaiset luonteet.

Yhteistyössä