Valvojat la-su :)

Mun ex-anoppi sai ihan hirveet raivarit sillon kun meille kissa tuli (siis mullle ja ex-miehelle) kun sen mielestä mun ois pitänyt hävittää koirakin, joka siis oli ennen miestä.. kun mies nyt sattuu olemaan hieman allerginen.. ei kyl vaikuttanu noi meiän elikot mitään siihen.. ja ITE se mies sen kissan tahto.. ja myöhemmin toisen koiran..

Jotkut on sellaisia että yrittää vaikuttaa.. meillä enemmän minun vanhemmat :) Olen tässä yön miettinyt nimeä herralle, tällaisia vaihtoehtoja tullut mieleen mm.. Bruce (lempinäyttelijäni mukaan), Bonzo, Dumbo, Lucky, Rocco.. Jamie voisi kanssa olla vaihtoehto, mies tykkää Jamie Oliverista.. Tai Oliver.. Hänellä on kyllä nimi jo, mutta se on hieman hankala..

täällä taas, lääkkeet kipossa.

Musta Dumbo olis kiva nimi, sillehän olis sitten tarina valmiina, tuli Dumbo, kun korvat oli pienenä niin isot.

Meillä on jokaisen koiran nimellä tavallaan tarina, ei vain nimi, joka miellyttää tai sitten tarina siitä, miksi nimi miellyttää. Aslak tulee olemaan eka nimi, joka on ihmisen nimi, meillä on muten aina ollut muita, kuin suoranaisia ihmisennimiä.

toi mein koiran on nimenny joku muu.. ja se kun on rotukoira niin sil on sit jotenkin toi nimi määritelty jo sielt syntymästä.. onhan siitä nimi hirviöstä tosin lyhennetty versio..

Yhteistyössä