Valuuko siemenneste muka AINA ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselee ehkä vähän tyhmiä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkäpä vain pitäisi olla ajattelematta koko asiaa.
Ajatella tulee, jos on tullakseen.
Vaivaa kuitenkin vähän. Jos vaikka mies huijaakin.
Eikä saa sanonutki, että ei haluakkaan lasta.
Vaikka ensin hän oli se joka lapsesta lähti puhuman.

Jos otan asiaa nyt liiaksi puheeksi. Loukkaantuuko hän, jos epäilen hänen huijaavan.

Ei ehkä kannata enempää kysellä tai kasaat melkoiset suorituspaineet miehelle... ehkä se ovulaatiota edeltävä lima vaan säilöö ne tavarat paremmin niin että valuvat sieltä hiljalleen huomaamatta pois.

mulla valuu aina pois oli kuukaudenaika mikä tahansa. heti kun nousen ja menen pesulle niin valuu jo reisillä. minä ainakin huomaisin jos mies ei tulisikaan, koska tavaraa tulee kuitenkin sen verran.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla valuu aina pois oli kuukaudenaika mikä tahansa. heti kun nousen ja menen pesulle niin valuu jo reisillä. minä ainakin huomaisin jos mies ei tulisikaan, koska tavaraa tulee kuitenkin sen verran.

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:
No eikös sitä valu jos on kerran saanut O:n ?
Miten mies voi saada ilman laukeamista??

No vaikka niin että laukeaa viidettä kertaa saman päivän aikana.. mutta kuiva laukeaminen ei kylläkään tunnu erityisen mukavalta.

Alkuperäinen kirjoittaja TAI:
no jos se mies on aikaisemmin itse tyhjentänyt pussit niin ei sitä sitten paljoa jää

Voipihan se olla näinkin.

Nyt, kun hän vain sanoisi, jos on tullut muihin ajatuksiin vauvan suhteen.¨

Pakosti pistää vähän mietityttämään tämmöinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Sori jos on ihan tyhmä kyssäri, mutta eikös oviksen aikaan kohdunnapukka ole vähän auki joten voisko ne tavarat päätyä sinne "sisuksiin" suurimmaksi osaksi?

Tätä minäkin mietin, että voisko olla näin.
Viime kierrossa kans oviksen aikoihin kävi näin.
Mutta tärppi ei kyllä käynyt.

Mutta ovistestit eivät näytä plussaa vielä.
Mutta onko nuo testit niin luotettavia.
Ovat noita halpoja liuskatestejä.

Moni raskaus menee kesken ennen, kuin sitä huomataankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Aina on valunut. Ei todellakaan jää epäselvyyttä onko lauennut vai ei.

näinpä :whistle: jos ap:n ukolta on tullu niin vähän? (jos usein sekstaa niin määrä voi vaihdella)

Aina sitä ei vaan tule niin tolkuttomasti. Joskus meinaa tukehtua, ja toisinaan taas suu jää ihan kuivaksi, vaikka toinen on ihan sekaisin orkustaan. Tiedä häntä, olenko puristanut jostain liian lujaa tai jotain.

Voihan toki olla niin, että sitä on tullut sitten niin vähän, että on jäänyt huomaamatta.
Mutta jotenkin vaan outoa. Kun ei kovin monesti oo tämmöistä kohdalle sattunut.
Aina on seuraavana päivänä ollut kauhia haju ja valunut seuraavana päivänäkin.

Miehenä tohdin sanoa, että nestettä ei tule aina paljoa. Varsinkin, jos on harrastanut itsetyydytystä ennen yhdyntää. Herää kysymys, että miski eikö ? No siihen on kaksi vaihtoehtoa.. Ensiksi tulee mieleen se, että vasta saaneena ei nolaa itseään liian nopealla tulemisella. Ja toinen vaihtoehto seuraa heti perästä.. Eli raskauden välttäminen.. Jälkimmäinen satsi ei sisällä lähellekkään niin paljon siittiöitä, kuin ennen masturbaatiota. Pitää muistaa myös vaihtoehtojen variaatiot. Kaikki miehet ei tiedä, että runsas masturbaatio vähentäää mahdollisuuksia raskauteen siinä missä lisää mahdollisuutta naisen nautintoon. Pitää muistaa, että me miehet yleensä halutaan tyydyttää naisen tarpeet. Eli jos sovitaan vauvan teosta, niin voihan sitä sanoa että hoidetaan seksi myöhemmin.

Yhteistyössä