Valuuko siemenneste muka AINA ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselee ehkä vähän tyhmiä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselee ehkä vähän tyhmiä.

Vieras
Mä, kun olen huomioinut että aina ei näin.
Huijaako mun mieheni tulleensa vaiko jääkö se siemenneste tuonne sisuksiin?
Meillä yritetään vauvaa ja nyt ovin ovisajat käsillä. Eilisen yhdynnän jälkeen ei ole valunut mitään pois, eikä tänään ole ollut sellainen olo, että eilen olisi jotain harrastettu. Ei sitä edellispäivän seksin hajua, eikä muutakaan. Ei kosteita pöksyjä.
Mies oli tulevinaan, mutta mietin nyt että tuliko sittenkään, vai voiko todella että se ei valu pois tai valuu huomaamatta.
Pari päivää sitten taas valui ihan selvästi ja seuraava päivä haisi sille, että edellis iltana oltiin harrastettu.

Naurakaa vain! Mietistkelen ja vähän ihmettelenkin tätä.

Ainoat kerrat kun ei ole valunut, on ne jolloin on jouduttu lopettamaan (syystä tai toisesta ) kesken. Eli siis mieheltä ei ole tullut. Kyllä multa ainakin muuten aina valuu.

ei ne nesteet sisuksiin voi jäädä. Joskus menee kauemmin, että ne valuvat ulos. Sitten saattavat valua esim. pissaamisen yhteydessä, niin ettei itsekään välttämättä huomaa. Mutta tietty jos nestettä on vähän, niin se valuminenkin voi olla tosi huomaamatonta muutenkin.

Mies on itse alkanut puhua lapsen haluamisesta. Hän tuli ensin kuumeeseen.
Mutta jotenkin on alkanut tuntua, että hän ei enää haluakkaan. Ei vaan saa sanottua.
Itse hän tekee harvoin edes seksiin aloitteen.
Tässä kierrossa eilinen kerta oli vasta toinen ja sitä ennen kaksi päivää sitten.
Eli ei minusta ainakaan useasti. Ei niin useasti, että kovasti vähentäis siemennesteen määrää.
Mua vaan jotenkin epäilyttää tuo mies.
Viime kierrossa kävi kerran tai kaksi samalla tapaa, että ei valunut juuri mitään ulos.
Otin asian muuten puheeksi miehen kanssa, että tein tämmöisen havainnon.
Hän sanoi, että kyllä hän varmasti tuli. Tuli ainakin omasta mielestään.

Ja mies kertoi että kyllä tuli..tiedä sitte..eikö kehtaa tunnustaa.Joskus mulla kyllä valunu vasta seuraavana päivänä tai sitä seuraavana..en tiiä missä ihmeessä se on oikein käynyt:)

Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:
No eikös sitä valu jos on kerran saanut O:n ?
Miten mies voi saada ilman laukeamista??

No eikös jotkut tantraukot osaa semmostakin? Ei oo tosin kokemusta, mutta näin oon käsittänyt. Sitä pitäs kai kumminkin harjotella.

onkohan miestä alkanut ahdistaa yritys?

no kyllä mullakin aina valuu ulos,joskus menee vähän pidempään jos vaikka makoilen sängyssä hetken ennen pesulle menoa. jos taas nousen heti ylös niin kyllä ne nesteetkin sieltä heti valuu.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Sori jos on ihan tyhmä kyssäri, mutta eikös oviksen aikaan kohdunnapukka ole vähän auki joten voisko ne tavarat päätyä sinne "sisuksiin" suurimmaksi osaksi?

Tätä minäkin mietin, että voisko olla näin.
Viime kierrossa kans oviksen aikoihin kävi näin.
Mutta tärppi ei kyllä käynyt.

Mutta ovistestit eivät näytä plussaa vielä.
Mutta onko nuo testit niin luotettavia.
Ovat noita halpoja liuskatestejä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sori jos on ihan tyhmä kyssäri, mutta eikös oviksen aikaan kohdunnapukka ole vähän auki joten voisko ne tavarat päätyä sinne "sisuksiin" suurimmaksi osaksi?

Kyllähän saisi aikalailla sihdata, jos se siinä hötäkässä kaikki menisi siis suoraan kohdun sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos sulla viimeksikin kävi oviksen aikaan noin niin epäilisin että voisi olla perää sitten tässä teoriassa... noista testeistä mulla ei ole kokemusta.

Yhteistyössä