Valtiovarainministeri Riikka Purra: "Tosiasiat on nyt kohdattava – ”Elintaso perustuu valheelle ja velalle, ja sen maksun aika on tulossa”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Semmosta.. Koskas palstalaisille alkaa tulla fuduja? Muistakaa, sitten ei saa valittaa!

"Keskipalkkaisille tuli synkkä arvio: Työpaikkoja lähtee, eivätkä ne tule takaisin
Suhdanne on heikko ja talouden rakenne muuttuu. Nämä työpaikat vähenevät ja työttömyys lisääntyy.

Kertooko työttömien työnhakijoiden määrän lisääntyminen taantumasta vai onko meneillään jotain muutakin, työ- ja elinkeinoministeriön alivaltiosihteeri Elina Pylkkänen?"

Lähde: Talouselämä

Surullista tämä misogynian lisääntyminen josta esimerkkinä on Purran henkilöönkäyvä alatyylinen haukkuminen jossa häntä arvostellaan ennen kaikkea naiseudesta. Vaikka itsekin olen vasemmiston kannattaja on myönnettävä edellisen hallituksen aikana oikeiston keskittyneen argumentteihin eikä ministerien henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Pyydän anteeksi koko vasemmiston puolesta.
Feministi45

Surullista tämä misogynian lisääntyminen josta esimerkkinä on Purran henkilöönkäyvä alatyylinen haukkuminen jossa häntä arvostellaan ennen kaikkea naiseudesta. Vaikka itsekin olen vasemmiston kannattaja on myönnettävä edellisen hallituksen aikana oikeiston keskittyneen argumentteihin eikä ministerien henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Pyydän anteeksi koko vasemmiston puolesta.
Feministi45
👍

hanki itsellesi hyvä kirja, jossa lukee:

"KOSKA BRITANNIAN POHJOISOSISSA ON PALJON VÄHEMMÄN AURINKOA KUIN VÄLIMERELLÄ JA JOPA PARHAIDEN AURINKOKELLOJEN VARJOT OVAT EPÄTARKAT JA EPÄMÄÄRÄISET MONTA KUUKAUTTA VUODESSA, BEDA ETSI LUONNOSTA MUITA AIKAMERKKEJÄ JA KEKSI VUOROVEDEN.

PITKILLÄ KÄVELYILLÄÄN NORTHUMBRIAN HIEKKAISILLA JA KIVISILLÄ..." siitä sitten lisää. Alkuperäinen Calender Duncan Ewing. Suomeksi Calender.
🐧👣

"Valtiovarainministeri Riikka Purra muistuttaa kansaa, että vaikka Suomessa on edelleen pohjoismainen hyvinvointijärjestelmä palveluiden ja etuuksien osalta, näin ei enää ole tulojen eikä maksajien osalta. – Elämme jatkuvasti yli varojemme, Purra toteaa."

Hallitusten väristä huolimatta edessä on vastikkeettomiin tulonsiirtoihin perustuvan hyvinvointivaltiomme alasajo.

Siitä saatte kiittää huonoa maahanmuuttopolitiikkaa, elämäntapatyöttömyyttä ja sitä ettette ole synnyttäneet uusia veronmaksajia.
Duunarien elintaso viedään nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailinja post: 34825772:
Riikka ei ole ehkä koskaan syönyt kunnollista luomupihviä? Petteristä ei saa selvää.
Molemmilla on joskus huulet sinisenä - se on huono merkki
Taas on ollut sinertävät huulet.

I have no need to hide.
Minulla ei ole mitään tarvetta piiloutua.
Olen aina ollut suorapuheinen ihminen ja taistellut totuuden puolesta.
Pitäkää tämä palsta hyvän mielen ja oikeudenmukaisuuden tyyssijana.
Olen kirjoittanut elämässäni paljon.
Mielelläni siirryn jo lukijapuolelle.
Yritin löytää netistä tällä palstalla vinkatun sadun kultaisista lautasista.
Niitä oli vain 12 eikä 13:ta vierasta sen takia kutsuttu. En ole koskaan ollut partybaby, joten mielelläni olen tuo kutsua vaille jäänyt henkilö.
Juhlikaa te minunkin puolesta tällä palstalla. Säästän siten aikaa ja hermojani. Palaute tällä palstalla ei ole koskaan ollut mieltäni lämmittävää muutamaa poikkeusta ja peukkua lukuunottamatta.
Hei, se on Ruusunen.

Juu, eliitin elintaso perustuu valheelle ja velalle, lisäarvoa tuottava työläinen on palkkansa ansainnut tuplana! Pääomilla ja perinnöillä makaaville luu kurkkuun.

Petterin ja Riikan oikeistopolitiikka perustuu ennätykselliselle valheelle, paskanjauhannalle ja velalle. Lopulta se on pakosta osin pakko myöntää, mutta tuhoisa paskapolitiikka jatkuu silti.

Purra myönsi: Orpon hallitus ottaa enemmän velkaa kuin Rinteen ja Marinin hallitukset
"Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) myöntää, että Petteri Orpon (kok) hallitus ottaa enemmän velkaa kuin Antti Rinteen (sd) ja Sanna Marinin (sd) hallitukset yhteensä edellisellä vaalikaudella 2019–2023.

Iltalehti kysyi Purralta eduskunnassa torstaina, miten näin pääsi käymään, Purra kun on arvostellut voimakkaasti Marinin hallituksen velanottoa.

– Tällä tavallahan on tähän asti jo käynyt."

Yhteistyössä