Valtiovarainministeri Riikka Purra: "Tosiasiat on nyt kohdattava – ”Elintaso perustuu valheelle ja velalle, ja sen maksun aika on tulossa”"

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Valtiovarainministeri Riikka Purra muistuttaa kansaa, että vaikka Suomessa on edelleen pohjoismainen hyvinvointijärjestelmä palveluiden ja etuuksien osalta, näin ei enää ole tulojen eikä maksajien osalta. – Elämme jatkuvasti yli varojemme, Purra toteaa."

Hallitusten väristä huolimatta edessä on vastikkeettomiin tulonsiirtoihin perustuvan hyvinvointivaltiomme alasajo.

Siitä saatte kiittää huonoa maahanmuuttopolitiikkaa, elämäntapatyöttömyyttä ja sitä ettette ole synnyttäneet uusia veronmaksajia.

vierailija
Totuus sattuu ja sitä et sinäkään pääse karkuun.
Pääsen karkuun milloin haluan. Lentokenttä on muutaman minuutin ajomatkan päässä. Riikkaa pääsen karkuun tilkkimällä kaikki medialuukut joissa hän esiintyy.
Hän on minulle vain sarjakuvahahmo Ville Rannan pilapiirroksista.
Miten kauan olet ajatellut trollata tällä palstalla? Eikö ikä ja homman typeryys ala jo rasittaa?

vierailija
Riikka kiukutteli taas X:ssä eilen, alkaako hermo pettää?

"Orpo ojensi julkisesti Purraa eläkepuheista"

Hermot pettää..

vierailija
Hermot pettää..

Orpo ojentaa..

vierailija
vierailija
vierailija
Onneksi ongelma korjaantuu kun hallitus ajaa työelämälait alas ja tuottaa maahan huippuasiantuntijoita 1600 euron kuukausipalkalla. Saadaan niitä nettomaksajia ylläpitämään hyvinvointiyhteiskuntaa!

Minkälaiset aakkoset tulee käyttöön?

vierailija
Pääsen karkuun milloin haluan. Lentokenttä on muutaman minuutin ajomatkan päässä. Riikkaa pääsen karkuun tilkkimällä kaikki medialuukut joissa hän esiintyy.
Hän on minulle vain sarjakuvahahmo Ville Rannan pilapiirroksista.
Miten kauan olet ajatellut trollata tällä palstalla? Eikö ikä ja homman typeryys ala jo rasittaa?
You can run but you can't hide.

vierailija
You can run but you can't hide.
I have no need to hide.
Minulla ei ole mitään tarvetta piiloutua.
Olen aina ollut suorapuheinen ihminen ja taistellut totuuden puolesta.
Pitäkää tämä palsta hyvän mielen ja oikeudenmukaisuuden tyyssijana.
Olen kirjoittanut elämässäni paljon.
Mielelläni siirryn jo lukijapuolelle.
Yritin löytää netistä tällä palstalla vinkatun sadun kultaisista lautasista.
Niitä oli vain 12 eikä 13:ta vierasta sen takia kutsuttu. En ole koskaan ollut partybaby, joten mielelläni olen tuo kutsua vaille jäänyt henkilö.
Juhlikaa te minunkin puolesta tällä palstalla. Säästän siten aikaa ja hermojani. Palaute tällä palstalla ei ole koskaan ollut mieltäni lämmittävää muutamaa poikkeusta ja peukkua lukuunottamatta.

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
I have no need to hide.
Minulla ei ole mitään tarvetta piiloutua.
Olen aina ollut suorapuheinen ihminen ja taistellut totuuden puolesta.
Pitäkää tämä palsta hyvän mielen ja oikeudenmukaisuuden tyyssijana.
Olen kirjoittanut elämässäni paljon.
Mielelläni siirryn jo lukijapuolelle.
Yritin löytää netistä tällä palstalla vinkatun sadun kultaisista lautasista.
Niitä oli vain 12 eikä 13:ta vierasta sen takia kutsuttu. En ole koskaan ollut partybaby, joten mielelläni olen tuo kutsua vaille jäänyt henkilö.
Juhlikaa te minunkin puolesta tällä palstalla. Säästän siten aikaa ja hermojani. Palaute tällä palstalla ei ole koskaan ollut mieltäni lämmittävää muutamaa poikkeusta ja peukkua lukuunottamatta.
Löysin sulle sen jo. En muista mikä ketju mut nostin jo

vierailija
Kiitos paljon!😀 Kuuntelin Radio Suomen Pyöreän pöydän, jossa yhtenä aiheena on eläkkeiden verotus.
hanki itsellesi hyvä kirja, jossa lukee:

"KOSKA BRITANNIAN POHJOISOSISSA ON PALJON VÄHEMMÄN AURINKOA KUIN VÄLIMERELLÄ JA JOPA PARHAIDEN AURINKOKELLOJEN VARJOT OVAT EPÄTARKAT JA EPÄMÄÄRÄISET MONTA KUUKAUTTA VUODESSA, BEDA ETSI LUONNOSTA MUITA AIKAMERKKEJÄ JA KEKSI VUOROVEDEN.

PITKILLÄ KÄVELYILLÄÄN NORTHUMBRIAN HIEKKAISILLA JA KIVISILLÄ..." siitä sitten lisää. Alkuperäinen Calender Duncan Ewing. Suomeksi Calender.

vierailija
Onneksi ongelma korjaantuu kun hallitus ajaa työelämälait alas ja tuottaa maahan huippuasiantuntijoita 1600 euron kuukausipalkalla. Saadaan niitä nettomaksajia ylläpitämään hyvinvointiyhteiskuntaa!

Sorkanleikkaajakoulutus täytyy aloittaa välittömästi🐏🐐🐑
Oikeesti: niistä on vakava pula

Yhteistyössä