"vieras"
Kyllä, täysin normaali ihminen. Kova olisi motivaatio päästä töihin. Ei ole töitä vaikka kaksi ammattiakin on tullut opiskeltua.Ja olet normaali ihminen? Misä sä asut+?
Pohjoisessa
Kyllä, täysin normaali ihminen. Kova olisi motivaatio päästä töihin. Ei ole töitä vaikka kaksi ammattiakin on tullut opiskeltua.Ja olet normaali ihminen? Misä sä asut+?
Kovasti sinä puhut, että tämä sinun mallisi työllistää. Kuka heille maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28087259:No sitten luotaisiin uusia asuinalueita. Johan noita omakotitalojakin pykätään sinne tänne. Renksu on sikakaukana keskustasta mutta niin ne ihmiset sinne muuttaa, kulkee dösällä, pyörällä tai omalla autolla. Lahti on huono esimerkki kun maata ei ole paljoa ja se on laitoja myöten törkykallista. Mutta meinasin kuitenkin että ne keskustasta kauempanakin olevat alueet on hyvin haluttuja asuinalueita. Tietenkin tuollainen alue vaatii omat pienpalvelut, yrittäjyyttä kehiin ja taas olisi muutama ihminen työllistettynä.
Tai hei! Mä sain idean, perustetaan ihan oma tulottomien kaupunki! Kaupungin omavaraisuus kunniaan. Mä taidan nyt poistua keskustelusta sillä kehittelen jo jatkoa tällekin idealle ja siulla menisi kuppi nurin siinä kohdin
Mietin seurauksia, ja kyselen teiltä yksityiskohtia (saamatta juurikaan järkeviä vastauksia). En ole ennustaja, joten mietin vain miten kävisi, tai miten pitäisi tehdä, jos tuet pitäisi poistaa.ja pohtia hetken kenellä on putkinäkö päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja työtä löytyy;28087342:sit puhut taatun varmasti paskaa
Mikä putkinäköisyys? sekö että arvostaa ihmisiä jotka tekee oikeasti työtä oman ja perheen pärjäämisen eteen. Sekö on putkinäköisyyttä että ei ymmärrä miksi jotkut on niin kermaperseisiä että ei ansio työ kelpaa - kun ei se ole se unelma duuni.Teidän? Miksi leimaat minut samanlaiseksi? Koska hoidan lapsia kotona, vai? Joskus tällainen putkinäköisyys huvittaa, joskus surettaa. Kun se on niin älytöntä.
heittelet älyttömyyksiä.. ilman mitään käsitystä miten markkinavoimat ja infrastruktuuri toimii..Mietin seurauksia, ja kyselen teiltä yksityiskohtia (saamatta juurikaan järkeviä vastauksia). En ole ennustaja, joten mietin vain miten kävisi, tai miten pitäisi tehdä, jos tuet pitäisi poistaa.
Ai tässä ketjussa, jossa osa haluaa poistaa tuet kokonaan, minä heittelen älyttömyyksiä? Voitko sanoa, missä kohtaa?heittelet älyttömyyksiä.. ilman mitään käsitystä miten markkinavoimat ja infrastruktuuri toimii..
kaikissa ketjuissa joissa keskustellaan toimeentulosta tai töistä lue tekstisi.. mulle tulee ihan suoraan sellainen fiilis noista että sä et suostu hyväksymään sitä että Suomen sos turva käytetään todella paljon hyväksi..Ai tässä ketjussa, jossa osa haluaa poistaa tuet kokonaan, minä heittelen älyttömyyksiä? Voitko sanoa, missä kohtaa?
Toivon ja rukoilen, että työssäkäyviltä otetaan lapset, koska heillä ei ole aikaa huolehtia lapsista.Toivon ja rukoilen sydämestäni että tämä on totta. Tämä ehkäisisi ennenkaikkea sitä että työttömät ja muut yhteiskunnan elätit eivät tulevaisuudessa hankkisi lapsia joita eivät pysty elättämään.
Mitenhän siinä kävisi jos ihmiset joutisi "pakkotyöhön" ja alkaisivatkin ihan oikeasti itse tienata rahaa? Ai kauhee mitkä olisi seuraukset. Kyllähän siinä pääkoppa sekoaa jos tarttee kellon mukaan töihin mennä ja ollakin siellä 8 tuntia päivässä, 5 päivänä viikossa. Vallakin kun se ei ole se unelma ammatti josta lapsena haaveili. Ja kamalinta, tulotkin on alla 2500/kk....JA ennen kaikkea, kun pian leimaantuu naapurien silmissä jos ihan hanttihommissa on. Mitä nekin ajattelee?Mietin seurauksia, ja kyselen teiltä yksityiskohtia (saamatta juurikaan järkeviä vastauksia). En ole ennustaja, joten mietin vain miten kävisi, tai miten pitäisi tehdä, jos tuet pitäisi poistaa.
Se joka haluaa heidän tuotteita tai palveluita. Tai ehkä pitäisi sitten miettiä jotain suurasunnon jakamista kahden perheen kesken jos siinä kohdin heidän yhteiset tulonsa riittäisivät kattamaan asumismenot.Kovasti sinä puhut, että tämä sinun mallisi työllistää. Kuka heille maksaa?
Voi hyvä luoja. Jos en erikseen kirjoita, että en hyväksy että sosiaaliturvaa käytetään hyväksi, niin se tarkoittaa, että hyväksyn, että sitä käytetään hyväksi? No hei, EN HYVÄKSY.kaikissa ketjuissa joissa keskustellaan toimeentulosta tai töistä lue tekstisi.. mulle tulee ihan suoraan sellainen fiilis noista että sä et suostu hyväksymään sitä että Suomen sos turva käytetään todella paljon hyväksi..
mun näkemyksen mukaan just noi nuoret jotk haluavat kouluttautua, ovat valmiimpia tekemään näitä paskatöitäkin.. kun taas tää toinen porukka jää mielummin pelaa pleikkaarii himaan.Työnteko on arvostettavaa, minkä tahansa työn. Mutta ihmisyyskin on arvostettavaa, enkä ymmärrä kaikkien leimaamista yhden mätäpaiseporukan takia.
Nuoria pitäisi kannustaa ottamaan vastaan se työ, minkä saa (jos sitä vain esim. fyysisiltä vaatimuksilta kykenee tekemään). Mietin vain, että miten sinunkin lapset ajattelevat töistä, kun sinä puhut paskaduunista. Hävettääkö nuorta ottaa vastaan siivojan työ, kun unelmana on lääkärin ammatti? Ei tietenkään kaikkia hävetä, mutta onhan se nyt ilmiselvää että aikuisten asennemaailma vaikuttaa nuoriin.
Unelmia kohti pitää pyrkiä, ja jos on joku unelmatyö niin sitä kohti sitten.
Tää yksi joukko ei olee enää mikään kourallinen ihmisiä, van nykytrendin mukaanVoi hyvä luoja. Jos en erikseen kirjoita, että en hyväksy että sosiaaliturvaa käytetään hyväksi, niin se tarkoittaa, että hyväksyn, että sitä käytetään hyväksi? No hei, EN HYVÄKSY.
Mutta en sitten hyväksy sitä, että yhden joukon takia kaikki kärsii ihan älyttömästi sitten (tyyliin kaikki tuet pois). Ja samalla olen yrittänyt kysyä, että koskeeko se kaikkia valtion tukia mutta yllätys, yllätys, kukaan ei siihen vastaa. Paitsi yksi öykkäri mutta netissä nyt kuka vain voi olla mitä vain.
Tukien poistaminen kokonaan sisältää ihan järjettömän vastuun, ja haluaisin tietää, että mitä sitten teidän mielestä pitäisi tehdä. Ja sitten on keskusteltu. Vai minunko yksinään, joka olen eri mieltä poistoista, pitäisi tietää ratkaisu?
En tiedä, mutta saan silti miettiä.
No mikä auttaa näitä pleikkaria pelaavia nuoria menemään elämässä eteenpäin? Ei ainakaan tukien kokonaan poisto, mutta ehkä jonkinlainen vastikkeellisuus? Samoin kuin kannustus ja tae siitä, että kun siivoat tuota koulua tuossa ja opiskelet samalla niin sitten joskus sinustakin tulee kunnollinen yhteiskunnan jäsen.mun näkemyksen mukaan just noi nuoret jotk haluavat kouluttautua, ovat valmiimpia tekemään näitä paskatöitäkin.. kun taas tää toinen porukka jää mielummin pelaa pleikkaarii himaan.