Tosin kyllä nämä mammulit keksii Keinot millä kiillotella posliinia :xmas:eikö anteeksi...sädekehää:saint:Niinpä, loppuis tänkin palstan kitisemiset nopeesti.:xmas:
Tosin kyllä nämä mammulit keksii Keinot millä kiillotella posliinia :xmas:eikö anteeksi...sädekehää:saint:Niinpä, loppuis tänkin palstan kitisemiset nopeesti.:xmas:
Jooo, posliinia mäkin täällä kiillottelen...Tosin kyllä nämä mammulit keksii Keinot millä kiillotella posliinia :xmas:eikö anteeksi...sädekehää:saint:
Hah, jäit kiinni itse teosta =)Jooo, posliinia mäkin täällä kiillottelen...
omaani siis. Ai kauhia.:ashamed:
Hups...Hah, jäit kiinni itse teosta =)
Tokihan huostaanotto on paras lääke kasvaneeseen huostaanoton uhkaan. Vai...varmasti totta. Tilastollisesti katsottuna. Eli isona ryhmänä toimeentulotuen asiakkailla on enemmän ongelmia ja suurempi riski lasten huostaanottoon kuin sillä ryhmällä joka ns. kustantaa itse oman elämisensä. Toimeentulotuen asiakkaiden joukossa varmasti enemmän mm. alkoholisteja, mielenterveysongelmaisia kuin toisessa ryhmässä.
Mutta tämä ei toki tarkoita sitä että KAIKKI toimeentulotuen asikkaat olisivat vaarassa joutua niin suuriin ongelmiin että lapset pitäisi huostaanottaa...