Valokynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä?

Vieras
Laitetaanko meikkivoiteen päälle vai alle? No varmaan ainakin puuterin alle? Mihin kohtiin sitä laitetaan? Varjokohtiin vai mahdollisiin uurteisiin vai niiden viereen? Etten vaan vahingossa korosta sellaista mitä pitäisi häivyttää...

Meikkivoiteen päälle ja puuterin alle. Uurteisiin ja varjokohtiin, mutta ei silmäpussien päälle vaan siihen alapuolelle missä (mahdollisesti) on tummaa. Voi myös korostaa esim. poskipäitä, jolloin laitetaan sille korkeimmalle kohdalle. Häivytä sormella.

Eikös se valokynä oo sitte semmonen että loistaa UV-valossa.. Että baariin ei ehkä kannata sitä laittaa.. Muuten en kyllä osaa auttaa kun en oo koskaan käyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Eikös se valokynä oo sitte semmonen että loistaa UV-valossa.. Että baariin ei ehkä kannata sitä laittaa.. Muuten en kyllä osaa auttaa kun en oo koskaan käyttänyt.

Oho, tuommosta en ole kyllä kuullutkaan. Ja olen kyllä laittanut ihan baariinkin mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja viersa:
Se loistaa discossa. Ihan kiva kun näkyy mimmeillä pandasilmät pimeessä.

No ehkä sitä ei ole sitten häivytetty kunnolla tai on laitettu liikaa. Ei mun silmät oo koskaan mitkään pandat ollu.

Kuinka sä näet omat silmäsi pimeessä?

Alkuperäinen kirjoittaja winhaa:
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja viersa:
Se loistaa discossa. Ihan kiva kun näkyy mimmeillä pandasilmät pimeessä.

No ehkä sitä ei ole sitten häivytetty kunnolla tai on laitettu liikaa. Ei mun silmät oo koskaan mitkään pandat ollu.

Kuinka sä näet omat silmäsi pimeessä?

Mulla on peili. Mut vakavasti puhuen, en kyllä tiedä varmasti olenko ollut pandana liikkeellä. Mutta olettaisin, sillä perusteella, että kenelläkään kaverilla ei ainakaan ole ollut pandasilmiä, vaikka olisi laittanut samaa valokynää.

Mä en kylläkään käy discoissa. Baarissa vaan joskus.

Yhteistyössä