Valmispizzojen syöjät hei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pums
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pums

Vieras
Kaksi kysymystä.

1. Lisäättekö itse täytteitä valmispizzaan ennen paistamista?
2. Jos laitatte, niin mitä?

Mä itse lisään käytännöllisesti katsoen aina jotain. Sipulia, valkosipulia, ananasta, oreganoa, mustapippuria, jalapenoja, mertwurstisilppua... Ja juustoa tietysti. :)

Eikä sitten haukkumisia. Jos on jotain hampaankolossa valmispizzoja kohtaan, muitakin keskusteluketjuja on.

Riippuu mitä ostan, jos ostan sen apetit blognese (?) pizzan niin en mitään, nams :P

Mutta jos jostain ristoranten pizzaa niin sitten kyllä, kauheen köyhät täytteet, mutta kallis hinta. Eli esim. edellis päivän jauhelihat yms.

Ihan siltään oon syönyt. Valmispizzoja tulee syötyä yleensä silloin, jos on ihan nälkäkuoleman partaalla ja äkkiä pakko saada jotain. Ei siinä ehdi mitään täytteitä lisäillä. :D

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Ristorante pesto&mozzarella on mun mielestä ihan oikeasti hyvää. Paitsi se pohja. Mutta enivei, selvästikin valmisruokien aatelia. Jos tahdon ihan ruoka-ruokaa, en etsi sitä pakastealtaasta vaan teen itse tai menen hyvään ravintolaan :)

En lisäile, paitsi korkeintaan valmiin päälle tabascoa tai valkosipulikastiketta.
Jos mulla on aikaa lisätä jotain, ja kaapissa on jotain lisättävää, ja juustoa, niin sitten on varmaan myös jauhoja, joten teen pohjankin itse.

Riippuu mikä tai mistä ostettu pizza, lidlin kiviuunipizzoihin ei tarvia lisätä.
muihin kiviuunipizzoihin oon lisänny juustoa, joskus jotain meetvurstia.
Saaroisten ja muiden läpysköitä en osta.

Uusimmat

Yhteistyössä