valmis salaattisekoitus pussi olikin yllättävän näppärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Kun jos ostaa montaa erilaatuista salaattia ja tekee niistä itse niin sitä on aivan törkeesti.

Tuossa valmiissa sekoituspussissa on just sopiva määrä ja juuri niitä erisalaattilaatuja.

voisi hyvinkin toistekkin ostaa.....

Kunhan mietin kun yllätyin positiivisesti. Aiemmin en ole keksinyt mitä järkeä niissä on kun itsekkin on salaatti helppo tehdä.

säilyyhän ne nyt muutaman päivän. Mutta jos tahdot salaattiin laittaa neljääkin eri salaattilaatua + tomaattia yms niin siinä tulee törkeen iso määrä salaattia.
Ja meillä ei ainakaan syödä sitä niin paljoa.

Oli kyllä positiivinen yllätys.

-ap-

En noita ole itse kokeillut, mutta ei kai ne sen turhempia ole kuin muutkaan valmissalaatit. Ei punajuurisalaatti tai italiansaattikaan niin pahoja ole tehdä, usein vaan tulee ostettua valmiina.

Mä kans ensin ajattelin, että hitto mitä uusavuttomuutta nuokin on! Mutta, mutta...ostinpas kerran evääksi salaattipussin ja tonnikalapussin ja nyt mä oon niiden suurkuluttaja! Ostan usein yhden pussin ja sitten tuunaan sen ruokaiseksi; lisään paprikaa, tomaatti, fetaa, oliiveja, kanaa, tonnikalaa ym., milloin mitäkin. On niin nopeaa ja erityisesti evääksi on tosi käteviä... Hinta ei ole paha siinäkään mielessä kun niitä salaattilaatuja joutuisi tosiaan ostamaan useampia, että saisi saman makuista ja sitten niistä tulisi niin järkyttävä määrä jos lisukesalaatiksi tekee, että osa ehtisi mennä huonoksi joka tapauksessa ja hyöty olisi plusmiinusnolla... Nuo pussit tulee melkein kerralla syödyksi.

Yhteistyössä