Valmiiksi jo ikävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisään vielä sen verran, että en vauvaa jätä kotiin sen vuoksi, että hän on hankala ja näin ollen saisin ihmeemmin levättyä tuolla reissulla.. onhan mulla noi kolme isompaa mukana ja pakko sanoa, että HE eivät ole välttämättä niin helppoja uhminensa kaikkinensa. Vauvan kanssa kahdestaan kotona olisi takuulla helpompaa... mutta niin kun on useaan otteeseen tullut sanottua, niin mies ei halua reissuun lähteä ja minä haluan niin meidän kohdalla järjestely on tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koko perhe vain reissuun! Miten äiti voi jättää noin pienen vauvan kotiin vaikka iskä onkin maailman paras!!!!!!!!!!!!

:hug: Älä nyt vallan hikeenny... tämän tilanteen ei luulisi koskettavan sinua henkilökohtaisesti niin paljon, että tarvii noin ruveta "huutamaan". Ja jos sinä et nyt ymmärtänyt, niin me emme ole lähdössä koko perhe reissuun, vaan mies oli alun perinkin jäämässä kotiin. Nyt jää vauvan kanssa, omasta tahdostaan :heart:

Outoa on, että äiti haluaa jättää noin pienen. Mutta kaikkihan ovat erilailla sitoutuneita lapseensa.

Mitäs outoa siinä on? Luultavasti outoa sinulle... ei näköjään kovin monelle tällä palstalla. Minä olen hyvinkin sitoutunut lapseeni, sitä ei luulisi yksi yö erossa vahingoittavan. Ja vauva jää hoitoon isälleen... onko hän sitten jotenkin huonompi hoitaja... ei ainakaan meillä. Harmi jos teillä on. Mutta tiedätkö, jos minä jäisin kotiin ja laittaisin nuo kolme vanhinta matkaan, niin olisinko minä silloin sitoutunut heihin? Jos teillä tehdään kaikki kimpassa, koko perheen voimin, niin koita silti ymmärtää, että kaikki eivät tee samoin. Meillä pärjää kyllä yksikin vanhempi lasten kanssa.

Ja HUOM! olen ollut 7vuotta kotiäiti, joten olen mielestäni aikalailla sitoutunut noihin lapsiin. :whistle:

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa...

:whistle: :whistle: :whistle:

(Mä olisin oikeesti Annette toivonut, ettet olisi "puolustellut" ratkaisuasi millään tavalla.Koska minusta tuo ei tarvitse sitä millään lailla.Hienoa, kun joku todella kertoo tällä palstalla omasta, toisenlaisesta ratkaisustaan...ja saa tyypilliseen palstan tapaan ämpärillisen sitä ihteensä niskaan...

En sen kummemmin puolustellut, vaan ennemminkin esitin kärkkään vastineen vieraalle, että toisinkin voi tehdä. Hän esitti minusta sellaista kommenttia, ettei hällä liene mitään perusteita sille... vai etten ole sitoutunut HAH! :D

Ihan sama mulle mitä tuo pierasvieras mulle koittaa sepostaa... meillä tehdään näin ja jos se hänen pyllyään kutkuttaa niin ei maha mittään :kieh:

Ihanaa! Mulla mies oli paljon lapsen kanssa vauvana, että sain omaa aikaa, kun viikosta toiseen olin vaan lapsen kanssa. Vkl sitten pääsin aina käymään, jos jaksoin... ( en siis aina ollut missään baarissa, ennenkun joku hermostuu) Näin side syntyy parhaiten myös isän ja lapsen välille.. Eikä sun tod tartte puolustella ittees. Katkerat ihmiset huutelee, kun itsellä ei samaa mahdollisuutta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Ihanaa! Mulla mies oli paljon lapsen kanssa vauvana, että sain omaa aikaa, kun viikosta toiseen olin vaan lapsen kanssa. Vkl sitten pääsin aina käymään, jos jaksoin... ( en siis aina ollut missään baarissa, ennenkun joku hermostuu) Näin side syntyy parhaiten myös isän ja lapsen välille.. Eikä sun tod tartte puolustella ittees. Katkerat ihmiset huutelee, kun itsellä ei samaa mahdollisuutta :headwall:

mahdollisuus on, jos halu olisi päästä pois lapseni(vauvan) luota yöksi pois !

Voi jessus mitä ahdasmielistä porukkaa taas tähänkin ketjuun eksynyt??!??

Hyvin se reissu varmaan menee ja siinähän isä on vanhempi, missä äitikin. Ja kerran ei tississäkään enää kiinni ole, niin ihan hyvin varmaan pärjäävät, jos kerran muutenkin on aktiivinen isä ollut vauvan hoidossa.

Hienoa,että osaat lähteä ilman vauvaa!!Minulta ei onnistuisi varmaan :ashamed: johtuu kaiketi siitä että vauva on erittäin innokas tissittelijä!!
Lapsellasi on loistoisä! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Miksi ei äiti voisi lähteä joskus johonkin ilman vauvaa?
Miksi äidin pitää olla aina,ikuisesti 24/7 kiinni kun lapsella on isäkin?
Miksi isä saa ja voi lähteä pois lapsen luota mutta äiti ei?
:headwall:

Näinpä! Ap-äiti (en musita nimimerkkiä, sori) saa olla onnellinen, että on tuommoinen mies, joka tarjoutuu hoitamaan vauvaa sillä välin kun muut olette reissussa! Onhan se isommillekin lapsille kiva, että äiti on välillä "kokonaan" heidän eikä vauvassa koko ajan kiinni.

Kiitoksia toivotuksista =) Katselin tuossa sääennustetta viikonlopulle ja näyttäs näillä näkymin ilmatkin suosivan... Innolla odotan, vaikka tiedän, että ikävä mulla tulee noita pientä ja isoa miestäni :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä