Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koko perhe vain reissuun! Miten äiti voi jättää noin pienen vauvan kotiin vaikka iskä onkin maailman paras!!!!!!!!!!!!
:hug: Älä nyt vallan hikeenny... tämän tilanteen ei luulisi koskettavan sinua henkilökohtaisesti niin paljon, että tarvii noin ruveta "huutamaan". Ja jos sinä et nyt ymmärtänyt, niin me
emme ole lähdössä koko perhe reissuun, vaan mies oli alun perinkin jäämässä kotiin. Nyt jää vauvan kanssa, omasta tahdostaan :heart:
Outoa on, että äiti haluaa jättää noin pienen. Mutta kaikkihan ovat erilailla sitoutuneita lapseensa.
Mitäs outoa siinä on? Luultavasti outoa sinulle... ei näköjään kovin monelle tällä palstalla. Minä olen hyvinkin sitoutunut lapseeni, sitä ei luulisi yksi yö erossa vahingoittavan. Ja vauva jää hoitoon isälleen... onko hän sitten jotenkin huonompi hoitaja... ei ainakaan meillä. Harmi jos teillä on. Mutta tiedätkö, jos minä jäisin kotiin ja laittaisin nuo kolme vanhinta matkaan, niin olisinko minä silloin sitoutunut heihin? Jos teillä tehdään kaikki kimpassa, koko perheen voimin, niin koita silti ymmärtää, että kaikki eivät tee samoin. Meillä pärjää kyllä yksikin vanhempi lasten kanssa.
Ja HUOM! olen ollut 7vuotta kotiäiti, joten olen mielestäni aikalailla sitoutunut noihin lapsiin.