valkovuotoon pikkuhousunsujat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseli -74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo minäkin pesen kaikki alusvaatteet 60°. itseasiassa lähes kaikki alushousuni ovat olleet jo lähes 20 vuotta sloggi-merkkiä, jotka saa pestä keittämälläkin, olen joskus ne pessyt 95°. jos joskus toisia (löysempiä) käytän, ne tuntuvat pyörivän väällä ja ovat heti kostean tuntuisia.
niin ja pikkuhousunsuoja-merkkiäkin vaihdan välillä.

Olen todella nuori, ja en siedä sitä kosteaa tunnetta runsaiden valkovuotojen aikaan. Käytän silloin siis pikkuhousunsuojaa, mutta ei siitä oikein mitään hyötyä ole. :/ Tunnustanpa nyt tässäkin, että helpottaakseni oloani kaivelen valkovuotoa pois ja syön sen. Hullua, mutta tuskin olen ainoa. :)

Hei,
ainahan sieltä jotain erittyy, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Itse en suinkaan käytä pikkuhousunsuojia. Alapesun olen jo vuosikymmeniä tehnyt niin, että suihkutan käsisuihkulla aina myös emättimen sisältä muutamaan kertaan (niin että emätin täyttyy pohjia myöten vedellä), eikä sinne siis paljoa jää muhimaan (esim. seksuaalisesta kiihottuneisuudesta jäänyttä) eritettä. Mainitsin tästä tavasta kerran myös lääkärille, ja hän vain nyökytteli ja myönteli. Kuukautisten aikana tämä on myös hyvä keino. Silti en kärsi mistään kuivuudesta tai muusta vaivasta, kaikki toimii ihan normaalisti. Jos ja kun välillä tulee päivän mittaan housuihin hieman jotain, on se mielestäni normaalia. En ryhdy sellaisen vuoksi käyttämään housunsuojia. Ihmettelen kyllä kovasti, jos joku on ottanut suojat päivittäiseen käyttöön. En oikein usko, että se on tarkoitus. Eri juttu on, jos joku tulehdus tms. on iskenyt, ja sehän vaatii jo hoitoa. Eli mieluummin säännölliset emätinhuuhtelut kuin päivittäiset suojat, ja sietäkää pienet harmittomat täplät pikkareissa. Jokaiselta varmaan löytyy pesukone.

tulee jokapäivä valkovuotoa niin paljon että pikkusuojaa on pakko käyttää näin on ollu aina siitälähtien kun valkovuoto alkoi. Oon käyny lääkärissäkin tän takia mutta mitään vikaa ei oo mulla on vaan tämmönen "ominaisuus". Välillä kyllä ärsyttää kun aina pitää olla pöksyissä suoja, kesällä etenkin ois kiva olla ilman mitään suojaa kun lähtee rannalle makaamaan mutta ei vaan voi kun tuota märkyyttä riittää...
No onneks en oo ainut samaa vaivaa näköjään muillakin :)