Valkovuotoa

Onko teillä alkanut tulla paljon enemmän valkovuotoa raskauden lopussa? Mulla on alkanut tulla tosi paljon. Ootteko huomanneet limatulpan? Tietääkseni mulla ollut vain valkovuotoa, ei limatulpaa. Erottaako sen selvästi valkovuodosta? Viikonloppuna oli kipeitä supistuksia, vihlontaa, "puukolla" tökkimisiä, tänään neuvola. Synnytys voi alkaa milloin vain. Hui, tässähän alkaa jo jännittää :) Ensimmäinen tulossa, nyt 36+1.
 
Vieras
Kyllä minä ainakin huomasin sen limatulpan selvästi, ei voinu olla huomaamatta! Sellasta järkkyä punertavanrusehtavaa limaa tuli karseet määrät, ja oli niin sitkeetä että vessanpöntöllä mietin, hakisinko sakset avuksi...
Että erottaa kyllä normaalista valkovuodosta. Tsemppiä synnytykseen!
 
Kauankohan tälläinen "kohta on jo mentävä" olo on? On ollut nyt lauantaista lähtien sellainen olo, että millä hetkellä hyvänsä tulee lähtö. On sen verran tuntemuksia tuolla alapään suunnalla.
 
tiuhti
Juu mulla on kans runsasta valkovuotoa!! Rv 38 nyt ja paikat on pehmentyny ja kohdunkaulaa noin 2 cm jäljellä. Huomen ois neuvola. Mä en huomannu ekan kanssa tota limatulppaa ollenkaan.. kai lähti jossai vaiheessa, ennen synnytystä. Ja mulla kans sellanen tunne alapäässä et vois välillä jo ponnistaa!!
 
Hiivasieni, mistä sen voi tietää? Onko jotain muuta mistä tietäisi kuin valkovuoto? Kirvelyä? Paakkuista valkovuotoa? Vai mitäs siihen liittyy? Ei mulla ole mitään tuolaista ainakaan. Ihan normi vuotoa, ei mitään kutitteluja tms.
 
vieras
Just pari päivää sitten puhuttiin siitä jalkojen turvotuksesta ja kuule mulla laski kun vähensin sitä vissyn litkimistä. Vielä launataina oli ihan järkyt nilkat ja eilen jo aika normaalit.
Mutta eilen la alkoi kovat tuntemukset (rv 35) alapäässä ja eilen, auts. Kävely ankkamaista ja vihloi aina välillä tosi lujaa. Minäkin jo mietin että rupeeko tulemaan ja PELOTTAA! Yöllä en nukkunu kun pari tuntia, lähinnä pyöriskelin kun pakotti ylämahaan makuulla ja ylösnoustessa alavatsaan ja alapäähän. Kääk, miten sitä selviää synnytyksestä ja kivuista...
 

Yhteistyössä