valkoiset leggarit

• Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti
hyi
Miten joku voi pitää hienona pukeutumisena valkoisia läpinäkyviä leggareita? Ja jos olette huomanneet, näiden pitäjät ovat sikaläskejä ja jalat ovat kuin tukkeja. Jättäkää nyt ihan suosiolla ne legginssit pukematta.

heh
Tiedättekö että ne on huvittavan sairaannäköisiä. Tekee teistä naurettavan näköisiä! Hameita ja shortseja voi käyttää myös ilman niiden alla olevia kalsareita.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Tiedättekö että ne on huvittavan sairaannäköisiä. Tekee teistä naurettavan näköisiä! Hameita ja shortseja voi käyttää myös ilman niiden alla olevia kalsareita.
Samaa mieltä. Leggarit hameen tai sortsien kanssa näytää naurettavilta, ja valkoiset päpinäkyvät eritoten.

Muutenkin jättäkää ne leggarit edes hoikille.

..
mä käytän niitä niin kauan ku laki sen kieltää.. :D tosin en käytä valkoisia..

millainen on oma pukeutumisesi? onko tullut mieleen että omassa vaatekerroksessasi saattaapi löytyä jotain joka ei miellytä jonkun muun silmää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa mieltä. Leggarit hameen tai sortsien kanssa näytää naurettavilta, ja valkoiset päpinäkyvät eritoten.

Ihan varmasti en jätä. Mulla on oikeus pukeutua ihan mihin haluan (lain sallimissa rajoissa tietenkin.) Ja muuten, minkä kanssa ajattelit leggareita pidettävän, jos ei hameen taikka shortsien kanssa?

Miksi,mä käytän ainakin ja joka päivää jopa

kaisa

Hahhah mitä on päpinäkyvät jos saanen kysäistä???

hoikka
En oo koskaan yhdelläkään hoikalla leggareita. He ehkä voivat niitä mekkojaan ja shortsejaan käyttää ilman leggareita. Läskit peittävät läskiset jalkansa, kun eivät ilman kehtaa kulkea. Mutta tiedoksi: ihan yhtä pahalta ne näyttää niissä leggareissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:
En oo koskaan yhdelläkään hoikalla leggareita. He ehkä voivat niitä mekkojaan ja shortsejaan käyttää ilman leggareita. Läskit peittävät läskiset jalkansa, kun eivät ilman kehtaa kulkea. Mutta tiedoksi: ihan yhtä pahalta ne näyttää niissä leggareissa.
Jaa, kyllä mä ainakin olen nähnyt leggareeita ihan kaikenkokoisilla. Eikä ne musta näytä ollenkaan pahalta.

...
miten niiden käyttäjät leimataan aina läskeiksi :eek:

ainakin täällä jyväskylässä leggareita käyttää ihan kaiken kokoiset ja näköiset naiset.. ja lehdissä näkee jopa niitä huippuvartaloisia näyttelijöitä ja muita julkkiksia jotka käyttää kyseisiä housuja hameen tai sortsien alla..

ja mitä se ketään noin syvästi liikuttaa mitä muilla on päällä :eek: mun mielestä pääasia että ihmisellä on jotain yllään..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miten niiden käyttäjät leimataan aina läskeiksi :eek:

ainakin täällä jyväskylässä leggareita käyttää ihan kaiken kokoiset ja näköiset naiset.. ja lehdissä näkee jopa niitä huippuvartaloisia näyttelijöitä ja muita julkkiksia jotka käyttää kyseisiä housuja hameen tai sortsien alla..

ja mitä se ketään noin syvästi liikuttaa mitä muilla on päällä :eek: mun mielestä pääasia että ihmisellä on jotain yllään..
:LOL: :LOL: Seuraavaksi joku sanoo, että Jyväskylä on ihan landella ja tääl asuu vaan juntteja (kun kerran käyttää leggareita).

-
Kyllä mua vituttaa jos kadulla vastaan tulee ihminen, jolla on jotain järkyttävää päällä! Se vaan sattuu silmiin, se aiheuttaa ällötystä ja oksetusta.

MÄ VAAN
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Miten joku voi pitää hienona pukeutumisena valkoisia läpinäkyviä leggareita? Ja jos olette huomanneet, näiden pitäjät ovat sikaläskejä ja jalat ovat kuin tukkeja. Jättäkää nyt ihan suosiolla ne legginssit pukematta.

ET SÄ VARMAAN SIT VOI KÄYTÄÄ TALVELLAKAAN PITKIKSIÄ TAI SUKKAHOUSUJA KULETKO PELKISSÄ STRINGEISSÄ HAAAAAHAH

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kyllä mua vituttaa jos kadulla vastaan tulee ihminen, jolla on jotain järkyttävää päällä! Se vaan sattuu silmiin, se aiheuttaa ällötystä ja oksetusta.
olethan sitten varma ettei juuri sinun pukeutumisesi ällötä ja okseta ketään?

ulla
mäpä käytän leggareita, valkoisia ja mustia!
mut miten niistä näkyy läpi?? :D
ei mun housuista ainakaan. ja pidän säädyllisen pitkää paitaa,tunikaa, ettei persläskit paista ap raukan silmiin

Yhteistyössä