valkoinen takki ja meikki tarttuu siihen kaulukseen , plääh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
onko teillä kellään muulla moista "ongelmaa" ja miten ootte sen ratkaissut ?

ja, ei, mulle ei ole viittä kiloo pakkelii naamassa, mutta siltikin takin ylösnouseva kaulus menee puuteriin :/ onkohan ainoo ratkasu sit pitää aina jotain huivia tuos välis tai jotain.
kyllä on elämä vaikeeta taas eikös :D

Osta parempilaatuisia meikkejä. Minulla on valkoinen villakangastakki jossa korkea kaulus eikä ole värjäytynyt mihinkään. Muutenkin meikkaan aina ennen pukeutumista ja koskaan ei ole vaatteissa meikkitahroja. Ja sen takin saa pelastettua tahranpoistoaineella. Joko ihan sappisaippualla jos takin saa reilusti pestä koneessa, tai jos kyse aremmasta materiaalista niin tekstiilienpuhdistusainetta jota myydään huonekalujenkin puhdistukseen. Sillä kestää puhdistaa esim. just villakangastakit ja vastaavat jotka ei kestä vesipesua.

Mulla sama juttu, ruskea untuvatakki ja kaulus on aina meikissä :( Mikähän meikki ei tarttus kun käytän cliniquen meikkivoidetta ja puuteria? Jos joku tietää hyvän tarttumattoman meikin niin kertokoon :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Osta parempilaatuisia meikkejä. Minulla on valkoinen villakangastakki jossa korkea kaulus eikä ole värjäytynyt mihinkään. Muutenkin meikkaan aina ennen pukeutumista ja koskaan ei ole vaatteissa meikkitahroja. Ja sen takin saa pelastettua tahranpoistoaineella. Joko ihan sappisaippualla jos takin saa reilusti pestä koneessa, tai jos kyse aremmasta materiaalista niin tekstiilienpuhdistusainetta jota myydään huonekalujenkin puhdistukseen. Sillä kestää puhdistaa esim. just villakangastakit ja vastaavat jotka ei kestä vesipesua.

en rupee vaihtelee hyväksi havaitsemaani meikkisarjaa ( nivea ) , vaikka ei ookkaan varmasti mikään laatusarja sinällään..
juu, kyllähän nuo puhtaaksi saa onneksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Kerroppas mitä meikkejä käytät , kun ei tartu.

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Mulla sama juttu, ruskea untuvatakki ja kaulus on aina meikissä :( Mikähän meikki ei tarttus kun käytän cliniquen meikkivoidetta ja puuteria? Jos joku tietää hyvän tarttumattoman meikin niin kertokoon :attn:

Mulla on kans cliniquen puuteri ja ei kyllä tartu mihinkään muualle kuin kasvoihin. Voihan se tietysti riippua ihotyypistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Mulla tarttuu aina, pitää siksi vaatteetkin aina eka laittaa päälle ja vikana meikki, muuten on kaulukset meikissä. Eli ei taida auttaa meikinvaihto??

mulla ei muuten kyllä tartu mitenkään erikoisemmin - en ole ainakaan huomannut, mutta takki sit ku se on pitkään päällä ja se "nuolee naamaa" ni siihen kyllä tarttuu :/

Valkoinen on siitä huono likaantuu ja se näkyy. En käytä ainakaan yksivärisiä vakoisia vaatteita sopisi paremmin värisävyltä kylmän valkoinen vaate ja voihan kaulalle laittaa sitten jotain väriä olevan huivin. Valkoista takkiakaan en käytä en valkoista trenssitakkia. Trenssitakki on mutta ei valkoinen eikä mikään ruskea. Käytät varmasti liikaa meikkiä puuteria meikkivoidetta. Laita vähän vähemmän. Meikinkiinnityssuihkeita on nykyään suihkuta sitä kasvojen alaosaan niin ehkä se auttaa meikin pysymään paremmin.
♈Meri♈

Yhteistyössä