VALKOINEN LATTIA! Onko kellään,kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun miehen siskolla on valkoinen maalattu puulattia ja ei ole ollu tyytyväinen. Siis itse väriin on, mut valitsivat vääränlaisen maalin, kun jotain kolahtaa lattiaan ni maali lohkeaa. Sano myös et kokoajan saa olla luutun kans liikenteessä ku tulee roiskeita. Niil ei ole myöskään kuin pari mattoa joten hiekka jne näkyy helposti. Itse en tykkää et ois hyvä valinta lapsiperheeseen.

iso laatta, valkoinen. TYÖLÄS ISOLLA T:LLÄ! Saumaharjalla monesti saumat harjattu mutta aina yhtä tummat...remppa edessä, ei tuota jaksa!

Missä tilassa, mikä materiaali? Meillä on kylppärissä valkoista laattaa lattiassa ja ongelmana on meillä ainakin ne kaakelisaumat, jotka myös pitäisi olla valkoiset tai harmaanvalkoiset. Ne tuppaa värjääntymään ruskeankellertäviksi, vaikka usein pesen ja harjaan lattian puhtaaksi.

Meillä oli aiemmassa kämpässä puukuvioitu valkoinen (tai hyvin vaalea) laminaatti, ja se oli IHANA! Ei roskat ja hiukset ja pöly näkyneet ollenkaan niin, kuin tämänhetkisessä tummassa. Valitsisin uudelleen! Ihan kirkkaan valkoista en ehkä, mutta tuo puukuvio tms pelastaa.

haluaisin valkoisen laminaatin, mutta kopiseeko liikaa lastenhuoneessa ja onko heti täynnä leluista jälkiä???
näin ikean kiiltävän valkoisen laminaatin, mutta mietin onko todella epäkäytännöllinen yläkertaan, missä makuuhuoneet ja aula.

Yhteistyössä