On nyt muovimatto, joka kupruilee pahasti, ei ole kiinnitetty millään. Kahdessa muussa alakerran huoneessa on tumma laminaatti, ja nyt suunnitteilla laittaa nuo loputkin lattiat uusiksi. Vaan mitä materiaalia se olisi?
Laatta ois toki mun mielestä hienoin ja arvokkainkin, mutta sitten tarvis olla lattialämmitys...
Sitten tuo laminaatti on ollut aikamoinen pettymys. On vaikea pitää puhtaana, ja jotenkin hankala, kun ei saa vettä lutrata ym.
Muovimatto sitten ois ja onko jotain muuta? Mutta onko niissä millasia värejä, kuvioita tarjolla?
Laatta ois toki mun mielestä hienoin ja arvokkainkin, mutta sitten tarvis olla lattialämmitys...
Sitten tuo laminaatti on ollut aikamoinen pettymys. On vaikea pitää puhtaana, ja jotenkin hankala, kun ei saa vettä lutrata ym.
Muovimatto sitten ois ja onko jotain muuta? Mutta onko niissä millasia värejä, kuvioita tarjolla?