ValKEaa HuOmenTa !!!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Lumi- räntää satelee . Taitaa tulla talvi :D:D
No ei kai ... Onneks lupaa kivaa ilmaa viikonlopulle , joka on jo aivan ovella. JEs. Kohta töihin vielä tekemään tämän viikon vikat hommat . :)

Kivaa perjantaita kaikille !!!! :wave:

Huomenta! Mä olen ollut jo tovin hereillä. Yritän keksiä, millä saadaan appivanhemmat pois maailmalta. Finnair perui taas niiden lennon ja bussiinkaan noita ei voi päiväkausiksi laittaa. Ei kunto kestäisi. Onneksi niillä on sentään nyt katto pään päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Huomenta! Mä olen ollut jo tovin hereillä. Yritän keksiä, millä saadaan appivanhemmat pois maailmalta. Finnair perui taas niiden lennon ja bussiinkaan noita ei voi päiväkausiksi laittaa. Ei kunto kestäisi. Onneksi niillä on sentään nyt katto pään päällä.

TUollainen tuottaa kyllä huolta. :(
TOivottavasti saavat pian lentopaikat kotiin. :hug:

Meillä on toisessa autossa talvirenkaat just tällasen kelin varalle, että mä pääsen varmasti töihin. Toissapäivänä tuli kunnalta lappu, että tytöllä on hammaslääkäri tänään klo 8. Tosi näppärä homma, toivottavasti toi paska on sulanut siihen mennessä, että pääsevät lähtemään isänsä kanssa. MIKSI se aika tulee automaattisesti? Joku työssäkäyvä olisi varmaan ihan tykännyt mennä heti kahdeksalta, mutta ei nuo meillä normisti herää vissiin ennen kymppiä.. JA varotusaika huiman päivän |O

Missä on räntäsontaa?On meilläki kuurassa maa, muttei täällä muuten mitää valkosta missää näy.. :)

Niin ja huomenta, mä täällä jännitän aamun lääkäriä niin etten saa nukuttua..

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Toissapäivänä tuli kunnalta lappu, että tytöllä on hammaslääkäri tänään klo 8. |O

Oho, tossahan oli jo rutkasti aikaa järkätä työvuorot tms. :O
Mulle tuli viime torstaina kirje, että seuraavana aamuna klo 9 pitää mennä allekirjoittamaan sossuun lasten elatuspaprut (jotka exä oli viimein saanut omalta osaltaan hoidettua kuukausien vitkuttelun jälkeen). Onneksi oli työn kannalta sellainen aamu, että pystyin menemään ja laitoin vaan pomolle viestin että tulen myöhemmin...

Huomenta :)

karsee aamu..
mä oon yleensä ihan aamuvirkku, mut nyt ei ois saanu itteensä liikkeelle.. millään..
koska tulee se aamu et saa nukkua ilman kellon herättämistä????

Hyvää huomenta. Yhtä unikekoa odottelen alakertaan saapuvaksi. Huolestuttaa miten liukasta siellä mahtaa olla ajaa. Moottoritie on varmaan sula kuitenkin, mutta nämä pikkutiet? En tiedä vielä, kaikki lapset vuorotellen itkunsekaisella kauhistuksella itkee mennyttä kesää ennen sen alkua, mutta itse en ole vielä tohtinut ikkunasta ulos kurkata :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:

TUollainen tuottaa kyllä huolta. :(
TOivottavasti saavat pian lentopaikat kotiin. :hug:

Mähän oon aika ruuneperi B) Kaksi paikkaa löytyi päivän koneeseen. Appivanhemmilla on sairauksia ja ovat lähes kielitaidottomia ja silti pitää matkustaa. Kiva tietysti, että ottavat ilon irti elämästä, mutta erikoistilanteet on sitten erikoisia meille kaikille. Välillä tulee työpaikan faksiin kopioita autonvuokrauslapuista ja hetkessä pitäisi tulkata, mitä lapuissa lukee. Tai etsitään kaupungin halvinta majapaikkaa netistä, kun parivaljakko itse istuu kahvilla odottelemassa :D :D

Yhteistyössä