välivuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm..

Vieras
Viisi päivää kuukautisten jälkeen huomasin,että olin vuotanut hieman punaisenlimaista vuotoa. Edellisenä päivän sekstailtiin ja silloin ei tullut verta(alapää oli silloin kuiva ja yhdyntä kuivuuden takia hieman epämukava). Tätä vuotoa kesti kaksi päivää ja oli todella niukkaa..toisena vuotopäivänä vuoto oli ruskeaa ja pahanhajuista.

Taustoista sen verran että,viisi vuotta sitten papassa löytyi keskivaikeita muutoksia ja tehtiin loop hoito. Tämän jälkeen puolen vuoden välein papassa ja aina kaikki ok. Viimeinen papa otettiin kaksi kuukautta sitten ja se oli ok.

Kysymys kuuluukin,että mistä tämmöinen vuoto voi johtua? Tarviiko tässä nyt panikoida että olisi solumuutoksia tai jotain pahempaakin :( ?

Viisi päivää kuukautisten jälkeen huomasin,että olin vuotanut hieman punaisenlimaista vuotoa. Edellisenä päivän sekstailtiin ja silloin ei tullut verta(alapää oli silloin kuiva ja yhdyntä kuivuuden takia hieman epämukava). Tätä vuotoa kesti kaksi päivää ja oli todella niukkaa..toisena vuotopäivänä vuoto oli ruskeaa ja pahanhajuista.

Taustoista sen verran että,viisi vuotta sitten papassa löytyi keskivaikeita muutoksia ja tehtiin loop hoito. Tämän jälkeen puolen vuoden välein papassa ja aina kaikki ok. Viimeinen papa otettiin kaksi kuukautta sitten ja se oli ok.

Kysymys kuuluukin,että mistä tämmöinen vuoto voi johtua? Tarviiko tässä nyt panikoida että olisi solumuutoksia tai jotain pahempaakin :( ?

eikö kellään ole mitään kommentoitavaa?? Kuinka luotettava tuo papa koe on n.yleensä?

Viimeksi muokattu:
eikö kellään ole mitään kommentoitavaa?? Kuinka luotettava tuo papa koe on n.yleensä?

mulla on itellä sama juttu...2 vuotta sitten 4 asteen solumuutos ja laaserilla pois ja nyt puolen vuoden välein papassa mutta jos se onkin syvemmällä?en tiedä mikä on kun tulee ajoittain pari päivää kuukautisten välissä veristä ja limasta vuotoa...ootko saanu jo selvyyden?

Itse mietiskellyt samaa. Puolisen vuotta sitten papassa luokka 2, sitä ennen ei mitään ongelmia. Toisinaan ollut puoli päivää kestänyttä vuotoa kuukautisten välissä. Uuteen papaan olisi tarkoitus mennä piakoin, vaikka gynekoloini sanoikin, että riittää kun tulen vuoden päästä uudelleen..

Miten usein papassa kannattaisi käydä, jos on jotain ilmennyt?

Yhteistyössä