hohhoh, puhuttu ollaan joo... tiedä mitä sitten siitä hyödyttiin, kuuluisat sanat, päivä kerrallaan. juteltiin pitkä tovi ja tais siinä tunneskaala mennä laidasta laitaan, välillä v*tutti niin s**tanasti, molempia ja kyl siinä tais pari tippaa poruakin tulla =/
kuten jo aiemminkin todettu, tappeluihin tarvitaan kaksi. totta hiivatissa mussakin on vikaa mutta en kyllä kokonaan ota vastuuta tilanteesta. ensin tuli vähän sellainen olo että äijä meinaa laittaa kokonaan tilanteen mun niskaani, ja v*tut, sanon mä. kuulemma ei kotona ole sen takia mukava olla kun tuntuu että häntä ei kaivata (häh?) ja aina kun hän kotiin tulee niin on kylmempää kuin siperiassa.. no ihme!!! tuosta kaipauksesta, lapset kaipaavat todentotta isäänsä tosi paljon, sellaisesta on turha edes alkaa väittelee, kysyköön lapsilta vaikka vaikka ovat monesti sitä kyllä sanonutkin. niin ja mistähän se meidän tappelu on oikein alkanut... no siitä että mä kaipaan miestäni kotiin ja apua, että turha sanoa ettei kaivata. siitä että kotona odottaa viile vaimo... niinpä, mitäpäs muuta vois kuvitella jos kaverit vetää pidemmän korren joka kerta...
sitä siinä sitten pyöriteltiin ja kyllähän se lupas tapojaan muuttaa tai yrittää muuttaa. yrittäminen ei paljon auta. kompromisseihin pitää molempien taipua. v*tulliset yt-neuvottelut

no perui se sitten koko viikonlopun hommat mitä oli jo luvannut tehdä (niin tai siirsi äitienpäiväiltaan...kiva) ja oli kotosalla. ja ihan kivaa oli, ihme kyllä, mä luulin että se on varsinaista pakkopullaa. maanantai oli töissä pitkään, eilen sitten viihtyi jopa kotona töiden jälkeen. katotaan miten jatkuu, ihan ok alku =)
jumalattomasti meillä on töitä. mä kyllä sanoin että jos samaan alkaa taas niin myös mä menen töihin, silloin on pakko hänen hoitaa lapsia ja kotia (missäs se imuri meillä onkaan...) pelko on siinä vaan se että sitten tulee anoppi hätiin, kiva, kaksi pököpäätä. tai sitten mä haluan eron. se ei ole kiva vaihtoehto, ihan jo lapsiakin ajatellen. parempi sekin silti kuin se että ilmapiiri on tosi kireä vaikka ei niin lapsien aikana tapellakkaan.
katsotaan mitä tulee, paistaako se aurinko risukasaankin (oho, meillähän h*lvetti joku sen keräs pois...

)