Valitusta....:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
Oon nyt viidettä päivää kipeänä, luultavasti tässä paljon puhutussa sikalentsussa. Koko ajan on ollu vointi suht hyvä, oon jaksanu olla pystyssä eikä oo ollu paljon kuumetta. Päivisin en oo maannu sängyn pohjalla ollenkaan kun on 3 pientä villkasta poikaa joista vaan yksi myös kipeänä. Mies sairastui pari päivää myöhemmin kun minä ja nyt makaa toista päivää sängynpohjalla kovassa kuumeessa. Mut mä oon niin väsyny tähän meuhkaamiseen, tuo kipee pentu kiljuu ja vinkuu ja narisee ja roikkuu mussa koko ajan. Toinen terveistä lapsista on mielettömän levoton kun muut sairastaa eikä järkkää ohjelmaa. Nyt oon kolme päivää jaksanu joten kuten kuunnella noita mut nyt oon totaalisesti loppu. Ihan oikeesti. Mä en jaksa enää. Ku voiskin lähteä muualle sairastamaan loppuun kun ei saa hetkeekään rauhassa olla ja levätä. Pakko vääntää ruokaa, käydä kaupassa koska mies vielä huonommassa kunnossa, pestä pyykki, pitää huusholli järjestyksessä ettei ihan sikolätiks muutu. Jotenkin ehkä jaksasin nämäkin jos saisin välillä istahtaa sohvalle ja rauhottua ja lukea jotain mutta kun ei. Koko ajan joku pomppii sylissä ja kiljuu ja tappelee!!

No valitukselta tuo kuulostaa, eli yksi asia pomppaa silmiin: "ettei ihan sikolätiksi muutu". Niin kauan kuin et ymmärrä luovuttaa normaalikriteereistä, et minun myötätuntoani vielä tartte. Sitten kun luovutat ja karsit hoidettavien asioiden listaa kunnolla, voin ruveta kuuntelemaankin jos vielä tuntuu ettet jaksa. Pitsataksit ja papusoppapurkit kehiin ja siivoamiset loppu nyt.

Yhteistyössä