Valitusta pojasta tänään.

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
Olen ollut töissä nyt lasten liikennepuistossa valvojana, ja poika 9v on siellä myös käynyt kavereitten kanssa.
Tänään poika tuli myös sinne kavereiden kera ajelemaan autolla ja hyppimään trampoliinilla.
Siinä sitten oli eräs nainen omiensa kanssa, katoin jo heti alkuun, että on himan kiukkusen näkönen nainen.
Lapset leikki ja oma poika alko kaahaamaan autoilla.
Kielsin muutaman kerran, ja kun ei uskonut, poistin autosta, ja kielsin ajamisen.
Tässä vaiheessa nainen tulee sanomaan mulle, että "mikä se tuo sinipuseroinen poika on, kun siihen ei saada mitään kuria?"
Minä että "se on semmonen poika, jota pitää vähän enemmän kieltää."

Pojat meni trampoliinille, ja hyppivät voltteja yms. järjestystä pidettiin kyllä, että pienimmätkin pääsivät hyppimään, mutta onhan noilla isommilla vähän rajummat touhut kun 3-4 vuotiailla.
Taas sama nainen tulee sanomaan, että "miksi tuommoset päästetään yksin puistoon, eikö noilla pitäis olla vanhemmat mukana?"
Tähän minä sitten, että "itseasiassa, se sinipuseroinen on minun poika, ja hälle on kyllä ihan samat säännöt kuin muillekkin, vaikka voihan poika vähän ajatella, että kun äiti on täällä töissä, niin olisi erivapauksia.Niin ei kuitenkaan ole."

Vähän nainen hymyili vaivautuneesti,ja tuumasi, vain että "aijaa..." en kyllä tiiä miksi, koska mielestäni tilanteessa ei ollut mitään "noloa".
Hänen mielestään poika käyttäytyi mahollisesti huonosti, mutta minusta leikki siinä missä muutkin, ei ollut ainoa, joka teki niitä ihme voltteja yms.
Liikennepuisto on yleinen paikka, enkä voi kieltää poikaa sinne tulemasta leikkimään, siinä missä muutkin.
Ollaan kyllä puhuttu pojan kanssa, että samoja sääntöjä on noudatettava kun muutkin, muussa tapauksessa joudun poistamaan häiriköt puistosta.

Jotenki jäi kuitenkin pikkusen vaivaamaan tuo päivällinen

Yhteistyössä