valitusta piha-piirissä asuvasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tasan vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tasan vai ei

Vieras
miten osaa suhtautua perheeseen, joka kyttää meidän tekemisiä kuin pöllö kuuta...
kytätään ja kytätään. juorutaan ja juorutaan

-" toi poika on taas vienyt meidän lelut! "
-"äiti jätti 4vuotiaan ulkorappusilll, näytti pukevan pienimmille lapsille vaatetta silloin, kohta se poika tulee sotkee koko piha"
PARHAIMMAT JOITA OLEN KUULLEET!!!

kaikki on meidän esikoisen vikaa. kerran tulivat meitin pihaan räyhää että poikani on vienyt heidän lelun pihasta. minä sanoin että aijaa, millois se on viety? sanoiat että aamupäivällä! rupesin nauraa että mites se poika sieltä tarhasta asti on tullut teidän lelun ottamaan? nainen vastasi että no kyllä se teidän poika on aikasemminkin se hakenut ja muuta tavaraa.

kyttäävät partsilta myös kokoajan. niin paljon että mä en viitsi olla lasten kanssa etupihalla ollenkaan...

ovat muutenkin tarkkoja ettei jalallakaan astuta heidän talojen puolella..siis talon sisäpihaan...
mistä näitä tälläisiä asujia tulee???
sori, oli pakko valittaa johonkin!

no onko se lapsi rikkonut ja vienyt tavaroita, jos ei niin sano suoraan sille naapurille, että se et moisista turhista syytteistä tykkää ja siitä, että jatkuvasti teidän tekemisiänne kyttäävät, sehän ei kuulu naapureille patkääkään, jos sä päästät poikasi portaille kun toista puet. itsehän sä omastasi vastaat ja sen teoista. ja noi nyt on jatkuva sota pihapiireissä tuosta, että missä rajakulkee. ja että jokainen pysyköön pihallaan tyylillä. ja tietty sitä toisen pihaa täytyykin kunnioittaa. vaikka maalla asutaan, en mäkään tykkäis jos naapurit tulis touhuamaan luvatta meidän pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
no onko se lapsi rikkonut ja vienyt tavaroita, jos ei niin sano suoraan sille naapurille, että se et moisista turhista syytteistä tykkää ja siitä, että jatkuvasti teidän tekemisiänne kyttäävät, sehän ei kuulu naapureille patkääkään, jos sä päästät poikasi portaille kun toista puet. itsehän sä omastasi vastaat ja sen teoista. ja noi nyt on jatkuva sota pihapiireissä tuosta, että missä rajakulkee. ja että jokainen pysyköön pihallaan tyylillä. ja tietty sitä toisen pihaa täytyykin kunnioittaa. vaikka maalla asutaan, en mäkään tykkäis jos naapurit tulis touhuamaan luvatta meidän pihalle.

kyse ei ole kenenkään omasta pihasta vaan taloyhtiön piha-alueesyta...
esim me asuisimme talossa B ja he talossa C jolloin C-talon pihaan ei saisi astua jalallakaan

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
ihmisiä on moneksi, ja helpoimmalla pääsee kun yrittää pysyä pois tällaisten kyttääjien tieltä

näinhän se on... mutta inhottaa vaan niin kovasti tämä...
minä aattelin seuraavan kerran ystävällisesti ilmoitta että meillä voisi olla ihan oma elämä!

just joo.ettei nyt olis menny kakaroiden naamat sekasin.
hassua että sun poika hakee tavaroita pihasta kesken pk-päivän!
vähän niinku mun pesukone pesi itekseen vaatteet kun olin yöllä töissä,mut kyl se kone ne vaatteet kuivatti,pisti kaappiin ja käyttikin koska olivat aina paskasina kaapissa :laugh:

ja misk ei sais muka mennä"heidän" pihaan??eihän se akka sitä omista (kerrostalossa varmaan asutte?)
se on joku katkera ämmä jonka mies on saanu erossa niiden omakotitalon ja nyt sitä veetuttaa asuu kerrostalossa :D

Yhteistyössä