valitusta lapsen kaverista

  • Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
vv
siis todella huonot käytöstavat itsellään, painaa kängät jalassa sisälle, huutaa, hakee keittiöstä ruokaa ym.
nyt alkoi valittamaan suureen ääneen eteisessä kun kissat sotkeneet eteisen maton. imuroin joka toinen päivä, joka päivä en jaksa..
viimeksi valitti kun tytön huone sotkusssa ym.
ketuttaa!
 
halipupu harmaana
Jos tämä oi ole provo, niin laita kaveri ihmeessä kuriin. Kerro miten teillä käyttäydytään: kengät otetaan eteisessä pois, keittiöstä ei haeta mitään ilman lupaa jne...
 
Noo...Kero sille kaverille ihmeessä missä teidän imuria säilytetään , niin voi sitten tarttua toimeen kun alkaa häiritä :D

Kyllä meilläkin joskus lasten kaverit kauhistelee huoneen sekaisuutta. Sitten vaan itse komppaan siinä ovella, että eikös vaan ookin kauhee sotku !
 
f
No kuule pistät ihan ruotuun tuon lapsen.
Koti on teidän, joten teidän vanhempien asettamilla säännöillä on myös mentävä lapsienne kaverien. Jos säännöt eivät mene jakeluun, niin ei tarvitse sitten tulla, kunnes oppii talonne tavoille.
 
Minun kaverin lapsi on kans semmonen, että menee jääkaapille koska huvittaa, joskus saattaa kiikkua keittiön kaapeille joista tietää karkkia löytyvän. Ihan tuosta vaan kysymättä lupaa. Harvemmin se jääkaapista mitään ottaa, tai sitten se tutkii hetken ja sanoo mitä haluaa. Minun mielestä se ei oo paha asia, mutta vähän ihmettelen miten se on tuollaseksi opetettu, kun ei tuommonen joka paikassa oo hyväksyttävää...
Muoks. siis meillä ollessaan tekee näin, en tarkottanut että vaan kotonaan... :D:D:D
 

Yhteistyössä