Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
[Mutta eikö se kun tajuaa miten upeaa on kun omat lapset ovat terveitä, kerro juuri asiitä että on ainakin jollain tasolla miettinyt sitä millaista on sairastelevien lasten äideillä? Ainakin enemmän kuin ne terveiden lasten äidit jotka toteavat paljon sairastelevien lasten äideille vaan että sellaistahan se on, lapset tuppaavat sairastelemaan...
Ei kai nyt kukaan toivo lapsensa sairastelevan, mutta toisaalta ilo terveistä lapsista ei pitäisi sekään olla keneltäkään pois. Hienoa vaan että ihmiset osaavat välillä arvostaa noita arjen pikku iloja. =) Jotkut jopa ennen kuin joutuvat luopumaan niistä!
Jos mainitsee, että on se vaan hienoa kun mun lapset ei sairasta, kun mun on pakko päästä kauppaan, mummulaan, ihmisten ilmoille, kertoo mun mielestä siitä, ettei todellakaan ole miettinyt miltä niistä sairastavien lasten äideistä tuntuu. Mutta ehkä me vaan nähdään tää asia niin eri kantilta. Mu mielestä avan turhaa mainita, koska melkein kaikki äidit sanoisi, etteivät jaksa olla viikkokausia sisällä.