Valitin saunassa kuinka ruma naisen rämemajava on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
riippuu kylläkin kuinka karvainen se räpylä on..tuskin miehet mistään kunnon sademetsästä tykkää..

Tykkää tai ei mutta mä annan rehottaa kun ei sitä ilman pikku verhoilua kato kukaan:( Nimim. Lerppurömpsä lihansyöjäkasvi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai ruusuun. Ruusut on sentään... ruusuja. R.majava on kuitenki vähän omituinen. Näyttää pahalta, tuntuu hyvältä ja silleen.
Mä oon useesti kuullu lauseen rämeestä"auki kuin ruusun nuppu". :whistle:

Joo joo. Kaunista ja runollista. Auki, kuin lahonnut halkovaja tai auki, kuin Mossen puhjennu takakumi.

:laugh: :laugh: :laugh:

riippuu kylläkin kuinka karvainen se räpylä on..tuskin miehet mistään kunnon sademetsästä tykkää..

Minähän en tuohon kasvustoon koske ennen kun ukko parturoi oman alapäänsä :kieh:
Kyllä se joku tasa-arvo tässäkin asiassa pitää olla |O

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Tykkää tai ei mutta mä annan rehottaa kun ei sitä ilman pikku verhoilua kato kukaan:( Nimim. Lerppurömpsä lihansyöjäkasvi

Näin. Verhot tääläkin. Pakko olla. Ei mitään poslaria. Se ois kamala näky.

Monet naiset tuntuvat pitävän sukuelintään todella vastenmielisenä. Oon joskus miettinyt syytä tähän... Saattaa olla perua jo lapsuudesta, useinhan tytöt häpeilevät alapäätään ja pojat taas ovat suorastaan ylpeitä. Luultavasti vanhempien taholta tuleva hienovarainen asennekasvatus vaikuttaa tähän. Tytöt opetetaan suhtautumaan seksuaalisuuteensa ja sukuelimeensä häpeillen ja sen perimmäinen tarkoitus lienee siveellisyyteen kannustaminen.

Miksi niin monen naisen on vaikea katsoa alapäätään peilistä, siinä missä suurin osa miehistä peilaa sukuelintään ihaillen? Mikä naisen sukuelimestä tekee erityisen ruman? Ehkä katsomme sitä yhä niiden lapsien läpi, jotka jo tyttöinä istutettiin silmillemme.

Nätti se on, minun mielestäni

:)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Minähän en tuohon kasvustoon koske ennen kun ukko parturoi oman alapäänsä :kieh:
Kyllä se joku tasa-arvo tässäkin asiassa pitää olla |O

meillä sentään tasa-arvo pelaa,vesuroin koko meidän perheen viidakon :laugh:

Yhteistyössä