Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olekko sä Kuha? Sillä oli aina tämmösiä ongelmia.
mä en kertakaikkiaan tajua tällasia kommentteja :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olekko sä Kuha? Sillä oli aina tämmösiä ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olekko sä Kuha? Sillä oli aina tämmösiä ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olekko sä Kuha? Sillä oli aina tämmösiä ongelmia.
No kun ajattelin vaan että jos olet, niin kannattasko heivata koko ukko jo.
Mikset vastannu kysymykseen?
Alkuperäinen kirjoittaja badass:koska mun ei tarvii sun kysymyksiis vastailla.
joopa joo. olisko parempi, jos lapsen hoidosta vastais lapsen vanhemmat eikä sun miehesAlkuperäinen kirjoittaja badass:no, ajattelin sitten että tänään lähden jonnekin, et mies saa olla pojan kans kotona välillä, mut ei. se menee saunailtaan |O
se on ollu koko päivän talkoissa ja talkooisäntä on vuokrannu saunatilat. oikeesti kyllä tosi kiva et on hankkinu jotain kiitosta porukalle, mut mulle se on pelkkä paska veto, mä en kestä enää yhtää yksinäistä koti-iltaa :'(
kiva mennä tosi levänneenä loman jälkeen ma töihin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:No, jos minä olisin sinun pöksyissäsi, sanoisin miehelle, että nyt ei saunailta sovi :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja blaa blaa:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:No, jos minä olisin sinun pöksyissäsi, sanoisin miehelle, että nyt ei saunailta sovi :snotty:
"Sä et voi mennä mihinkään kun MÄ haluan mennä baariin ja MULLA on oikeus mennä ja SUN pitää hoitaa MUN penikkaa..."