valitan taas. jos et jaksa niin älä avaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mä olen ollut neljän seinän sisällä 3veen uhmiksen kanssa viikon. tai ollaan me ulkona toki oltu, mut keskenämme lähes koko viikko. kaupassa käyty ja mun vanhempia nähty vähän. mies käyny vaan kotona nukkumassa.
seinät kaatuu päälle ja ahdistaa, mä haluan nähdä ihmisiä!!
no, ajattelin sitten että tänään lähden jonnekin, et mies saa olla pojan kans kotona välillä, mut ei. se menee saunailtaan |O
se on ollu koko päivän talkoissa ja talkooisäntä on vuokrannu saunatilat. oikeesti kyllä tosi kiva et on hankkinu jotain kiitosta porukalle, mut mulle se on pelkkä paska veto, mä en kestä enää yhtää yksinäistä koti-iltaa :'(
kiva mennä tosi levänneenä loman jälkeen ma töihin :ashamed:

jotenkin kun kuuntelen sun juttujani tulee mieleen oma aikani eksän kanssa..vaikka teillä onkin ihan eritilanne kun meillä oli..ettekö te taloa rakentaneet..mutta kuitenkin jotenkin mua aina alkaa ahdistaa kun tiedän tai luulen tietäväni miltä susta välillä tuntuu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
jotenkin kun kuuntelen sun juttujani tulee mieleen oma aikani eksän kanssa..vaikka teillä onkin ihan eritilanne kun meillä oli..ettekö te taloa rakentaneet..mutta kuitenkin jotenkin mua aina alkaa ahdistaa kun tiedän tai luulen tietäväni miltä susta välillä tuntuu :hug:

rakennetaan juu ja mun mies on muuttunut ihan eri ihmiseksi.

oikeesti ihana kuulla et joku edes luulee ymmärtävänsä!! :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

rakennetaan juu ja mun mies on muuttunut ihan eri ihmiseksi.

oikeesti ihana kuulla et joku edes luulee ymmärtävänsä!! :hug: :hug:

kyllä mä ymmärrän..varsinkin eilen kun kerroit siitä että teillä tuli se serkku tai joku kylään ja mies ei tullut ajoissa.jajja...mulla oikeen tuli tuskanen olo kun tosissaan tunsin miten ahdistavaa ja raivostuttavaa ja kaikkee se on.. :hug: :hug: kyllä se siitä toivottavasti vielä..jaksamisia paljon tälle remppa ajalle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Poika isälle hoitoon ja lähdet baariin!

isällään on muuta menoa tänään ja mummutkin on "varattuja" ja muille en poikaa anna..

No sitten ei auta kuin kärsiä :( . Jaksuja sinne. Miten se hirmuakka duunissa? Onko yhä kaamea?

pakko kai se on jaksaa kun ei ole vaihtoehtoja :)

hirmuakka on edelleen hirmuakka, ehkä jopa kaameampi kun aiemmin.
en halua edes ajatella sitä nyt, oon niin itkun partaalla nyt :ashamed:

Poika isälle hoitoon ja lähdet baariin!

isällään on muuta menoa tänään ja mummutkin on "varattuja" ja muille en poikaa anna..

No sitten ei auta kuin kärsiä :( . Jaksuja sinne. Miten se hirmuakka duunissa? Onko yhä kaamea?

pakko kai se on jaksaa kun ei ole vaihtoehtoja :)

hirmuakka on edelleen hirmuakka, ehkä jopa kaameampi kun aiemmin.
en halua edes ajatella sitä nyt, oon niin itkun partaalla nyt :ashamed:

Voi ei :(((( En oikein osaa lohduttaa, osta jotain herkkuja illaksi tai jotain :)

Miks aina pitää ehdotella, että kun saisi omaa aikaa, mene baariin??? Eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä? Eikö sitä aikaa voisi viettää ihan oman perheen kesken tehden jotain mukavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Miks aina pitää ehdotella, että kun saisi omaa aikaa, mene baariin??? Eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä? Eikö sitä aikaa voisi viettää ihan oman perheen kesken tehden jotain mukavaa?

Ap nyt kuitenkin ollut pojan kanssa, ajattelin hänelle omaa kivaa hauskaa aikaa. Toki perhekin tärkeä, mutta ei ole mitään pahaa, jos joskus käy tuulettumassa kunnolla. Löysää pipoasi.

Itse käyn kerran pari vuodessa baarissa, etten tosiaankaan usein, mutta se on joskus hyvä irtiotto!

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:

Ap nyt kuitenkin ollut pojan kanssa, ajattelin hänelle omaa kivaa hauskaa aikaa. Toki perhekin tärkeä, mutta ei ole mitään pahaa, jos joskus käy tuulettumassa kunnolla. Löysää pipoasi.

Itse käyn kerran pari vuodessa baarissa, etten tosiaankaan usein, mutta se on joskus hyvä irtiotto!

Tuskin mun pipoani tarvitsee löysätä, ehkä meillä vaan on erilainen katsanto asioihin =) .

mulle kelpais nyt baari, sirkus, tori ihan mikä vaan!! voin siis olla vaikka kotona, mutta mä tarviin seuraa!!!!!!!!!!!!! |O tuun hulluks, plimplimpilipilipimpompimmmm.....

Oiskos joku hyvä ystävä, jonka voisit kutsua teille ja jonka kanssa voisitte laittaa vaikka ihan ensi yön ajaksi itsenne ja lapsenne yhteen ja viettää todellista laatuaikaa kavereiden kesken? Vaikka siskonpeti olkkarin lattialle, leffa ja terveellisiä herkkuja ( ;) ) ja pari sidua tms?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
mulle kelpais nyt baari, sirkus, tori ihan mikä vaan!! voin siis olla vaikka kotona, mutta mä tarviin seuraa!!!!!!!!!!!!! |O tuun hulluks, plimplimpilipilipimpompimmmm.....

Oiskos joku hyvä ystävä, jonka voisit kutsua teille ja jonka kanssa voisitte laittaa vaikka ihan ensi yön ajaksi itsenne ja lapsenne yhteen ja viettää todellista laatuaikaa kavereiden kesken? Vaikka siskonpeti olkkarin lattialle, leffa ja terveellisiä herkkuja ( ;) ) ja pari sidua tms?

ei oo ketää jolle sopis tänään :(
yhdellä on muutto, yks on viimesillään raskaana ja aika huonovointinen, ainakin 5 asuu muualla, yks lähtee sukujuhliin, yks luokkakokoukseen, yks porukka laivalle.... mä en keksi ketään :'(

mulla on nyt todella aika lohduton olo :ashamed:

Tiiän just tuon tunteen kun kaipaa jotain muutakin kuin sitä samaa rataa menevää arkea kaksin muksun kanssa. Siis ei edes kaipaa mitään viihteelle lähtöä tms. odottaa vaan että mies tulisi kotiin että saisi vaihtaa ajatuksia edes jonkun kanssa... :hug:

lähtekää ulos retkelle. vedät sen pikku-ukon ihan piippuun ulkoleikeillä, sit jotain spesiaalia ruuaksi, vähän kenties dvd:ltä lastenohjelmaa, kylpy ja nukkumaan ja voila, äitin oma ilta voi alkaa. katot vaikka leffan tai jotain..

ei oo ketää jolle sopis tänään :(
yhdellä on muutto, yks on viimesillään raskaana ja aika huonovointinen, ainakin 5 asuu muualla, yks lähtee sukujuhliin, yks luokkakokoukseen, yks porukka laivalle.... mä en keksi ketään :'(

mulla on nyt todella aika lohduton olo :ashamed:

Harmillista :/ Noissa tilanteissa mä teen niin, että kun lapset ovat nukahtaneet, niin silloin alkaa oma hemmotteluni. Eli jotain hyvää syötävää, juotavaa, ihonhoitoa, jalkakylpyä, hyvä leffa tai muuta mukavaa katsottavaa, tai hyvä kirja, eli teen oman oloni niin mukavaksi kuin vain suinkin. Sitten ystävien kanssa suunnitellaan myöhempään vaiheeseen jotain yhteistä kivaa, lyödään päivä lukkoon ja aletaan odottamaan. Sekin nimittäin jo piristää, kun tietää, että jotain kivaa on tulossa tulevaisuudessa =)

Ja ollaanhan me täällä plussalla sulle seurana :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
lähtekää ulos retkelle. vedät sen pikku-ukon ihan piippuun ulkoleikeillä, sit jotain spesiaalia ruuaksi, vähän kenties dvd:ltä lastenohjelmaa, kylpy ja nukkumaan ja voila, äitin oma ilta voi alkaa. katot vaikka leffan tai jotain..

en haluais olla hankala, mutta...
miehen kummipoika tuli meille eilen yökylään ja leivottiin sit illalla pizzapohja ja tehtiin pizzat, katsottiin leffaa ja herkuteltiin ja mies käytti sit illalla pojat saunassa. rakennettiin maja ja leikittiin kaikkee kivaa ja sit ku pojat oli nukkumassa mä avasin valkkarin ja katsoin leffaa..

aamulla pojat alko leikkiin, mä pyykkäsin ja siivosin. lähdettiin metsäretkelle koiran ja poikien kanssa kahdeks tunniks, tultiin kotiin lämmittään eilistä pizzaa. nyt nuorempi nukkuu ja vanhempi katsoo filmiä.

mä en halua enää kahdeksatta samanlaista iltaa et makaan sohvalla siivouksen jäljiltä ja tuijotan telkkaa tai tietokonetta :ashamed:

En tiedä mitä kirjoittais...
Halauksen annan :hug: ja toivon, että saisit lapsosen sitten illalla nukkumaan ajoissa ja saat seuraa vaikka istumalla täällä palstalla...

Oliko teillä siis muitakin lapsia kuin kolme vee uhmis?

Yhteistyössä