Valita ja vastaa itsellesi MitäsNyt-tyyliin!

• Viestiketjun aloittaja Legend
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie vaa";27812894]Missä on Venakko Milanna?

- Mexicossa uuden miesystävänsä kanssa
- No, ei kiinnosta!!!
-V#ttu kun ärsyttää kaikki Venakon ketjut, onneks ei oo näkyny!
- Painus vaan sinne Meksikoon
- Bannissa
- Mulla on ikävä sen alotuksia, Venakko on aina niin avoin ja positiivinen[/QUOTE]

Edit:venakko on avllä!

"vieras"
Pitää pärjätä 100 eurolla koko ens kuu, 4 hengen perhe. Suositelkaa halpoja ja maistuvia ruokia?

-Menisit töihin.
-Et oo sitten ajatellut mennä töihin?
-Sossupummi.
-Joka ei töitä tee, sen ei syömänkään pidä.
-Mä oon elättänyt itteni 15-vuotiaasta alkaen ja matkustellu ympäri suomea työn perässä. Kyllä vähän etoo tuommoset loiset.
-Oisit äänestäny kokoomusta, pelle.
-Ihan omaa tyhmyyttä, kyllä ihminen saa rahaa kun on valmis tekemään töitä.
AP: Mulla on töitä, mutta nyt tuli vähän isommat laskut ja menoja, ruokaan jäi vain tuon verran.
-Oisko kannattanut lukea vähän parempaan ammattiin, idiootti.
-Miksi teit lapsia, jos sulla ei ole rahaa?
-Ap on varmaan mamupatja.
-Sossupummi!
-Toivottavasti kuolette nälkään, luuserit.
-Saunan takana on tilaa aapeen kaltasille.
-Mä olen kontannut 90-luvulla 50 kilometriä 30-asteen pakkasella umpihangessa ilman kenkiä, että pääsin tekemään töitä. Enkä valittanut. Puunkuorta keitin kattilassa ja lapsille oon aina ostanut lanttukukkoa kun ovat ruokaa vailla, omista tamppooneistani olen säästänyt rahat.
-ap mene töihin.
-Toivottavasti ukkos jättää sut ja sun lapset otetaan huostaan.
- aapeelta loppu argumentit.

[QUOTE="vieras";27813620]Pitää pärjätä 100 eurolla koko ens kuu, 4 hengen perhe. Suositelkaa halpoja ja maistuvia ruokia?

-Menisit töihin.
-Et oo sitten ajatellut mennä töihin?
-Sossupummi.
-Joka ei töitä tee, sen ei syömänkään pidä.
-Mä oon elättänyt itteni 15-vuotiaasta alkaen ja matkustellu ympäri suomea työn perässä. Kyllä vähän etoo tuommoset loiset.
-Oisit äänestäny kokoomusta, pelle.
-Ihan omaa tyhmyyttä, kyllä ihminen saa rahaa kun on valmis tekemään töitä.
AP: Mulla on töitä, mutta nyt tuli vähän isommat laskut ja menoja, ruokaan jäi vain tuon verran.
-Oisko kannattanut lukea vähän parempaan ammattiin, idiootti.
-Miksi teit lapsia, jos sulla ei ole rahaa?
-Ap on varmaan mamupatja.
-Sossupummi!
-Toivottavasti kuolette nälkään, luuserit.
-Saunan takana on tilaa aapeen kaltasille.
-Mä olen kontannut 90-luvulla 50 kilometriä 30-asteen pakkasella umpihangessa ilman kenkiä, että pääsin tekemään töitä. Enkä valittanut. Puunkuorta keitin kattilassa ja lapsille oon aina ostanut lanttukukkoa kun ovat ruokaa vailla, omista tamppooneistani olen säästänyt rahat.
-ap mene töihin.
-Toivottavasti ukkos jättää sut ja sun lapset otetaan huostaan.
- aapeelta loppu argumentit.[/QUOTE]
- Eikä teillä muka ole puskurirahastoa hätätilanteita varten. Me ollaan pitkäaikaistyöttömiä mutta silti meillä on 50000€ keittiön piparipurkissa jos vaikka lapsi sairastuu tai jotain. Vähistä tuloistakin pystyy säästämään ja me käydäänkin kolme kertaa vuodessa Bahamalla koko perhe. Se on ihan asenteesta kiinni ja siitä mistä haluaa luopua.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27813659:
- Eikä teillä muka ole puskurirahastoa hätätilanteita varten. Me ollaan pitkäaikaistyöttömiä mutta silti meillä on 50000€ keittiön piparipurkissa jos vaikka lapsi sairastuu tai jotain. Vähistä tuloistakin pystyy säästämään ja me käydäänkin kolme kertaa vuodessa Bahamalla koko perhe. Se on ihan asenteesta kiinni ja siitä mistä haluaa luopua.
-Kakilla ei loe VARAA siihen piarpurkinkaan. Eikä me ktllä edes HALUAT matkustaa, me viihdtän ihan hyvin OMASSSA KODISA.
-Kyllä me likaan kans matkustetaan vaikka tykätään olla kotonaki. Ei aina tarkoota, että jos tykkää jotaan tehdä, että pitääs olla vaan kotona!! Ihan turha tulla aukomaan päätään, kun ei asioosta mitään tiedä!
-Moinen piparipurkkisäästäminen kuulosta kyllä todella mukavalta, varmasti toki sopii teidän perheelle. Meillä rahat miniän isoisän tekohammasmukissa :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27813766]-Kakilla ei loe VARAA siihen piarpurkinkaan. Eikä me ktllä edes HALUAT matkustaa, me viihdtän ihan hyvin OMASSSA KODISA.
-Kyllä me likaan kans matkustetaan vaikka tykätään olla kotonaki. Ei aina tarkoota, että jos tykkää jotaan tehdä, että pitääs olla vaan kotona!! Ihan turha tulla aukomaan päätään, kun ei asioosta mitään tiedä!
-Moinen piparipurkkisäästäminen kuulosta kyllä todella mukavalta, varmasti toki sopii teidän perheelle. Meillä rahat miniän isoisän tekohammasmukissa :)[/QUOTE]

:LOL: :LOL:

"grey"
Mikä on ton harmaan ongelma kun kirjottelee täällä ihan mitä sattuu?

- Ai niin se, en mä tiä. Kai sillä on jääny lääkkeet ottamatta
- Ai mikä harmaa, en ole törmänny tollaseen?
- Kukkaruukku!!! Pidä omat asias!!!11 täälä valvon minä ja maitopurkki, ketään en oo lyöny!

"nuuh"
"oikke ammattivalittaja"
-En pääse ovesta ulos kun on niin paljo lunta
-Lapioi lumet pois
-Lapio rikki
-no niinpä tietysti, rikkihän SEKIN on!!
-Onko katuharjaa vai onko harjakin rikki?
-ei ole varaa harjoja ostella
-Eikös sun varakas mies ole hoitanut näin tärkeitä asioita ennen lumentuloa?
-poika sano ettei lunta tule
-Heitä ämpärillä kuumaa vettä niin sulaa ja voit lainata naapurilta lapiota:)
-vesi on poikki ja ämpärissä reikä
-Voi vittu että sä jaksat!! MEE TÖIHIN!!
-en pääse nyt kauppaankaan ja mies ei suostu ostamaan mulle ruokaa
-Soita pizzataksi
-ei ole virtaa
-Kuole nälkääs ja tukehdu siihen lumeen!
-lumi on pahaa
-Voi että on sulla asiat aika huonosti. Eikö ole ketään läheistä/sukulaista/naapuria joka auttaisi? Voimia ja jaksuja :)
-ei ole ketään. pojalla jo kova nälkä.

"mimmi"
Mitä annoit lapsellesi välipalaksi? Meijän Jossu-Pekka söi kaksi hampurilaista, cocista, poppareita ja tikkarin. :)

- Et oo tosissas helvetti saatana, lapses lihoo ja sairastuu diapetekseen ennen kouluikää!!!
- Se on diabetes ja sen voi saada vain jos on geneettinen taipumus. Mä tiedän koska mun isän pikkuserkku on psykiatrinen sairaanhoitaja ja kerran se tutki mun pepusta, oisko mulla sitä geeniä.
-Hyi!!! :( Sua on käytetty hyväksi etkä ees tajuu sitä. Nyt teet rikosilmotuksen ja varaat itelles ajan psykiatriselle hoitajalle... (hups huono idea). Kumminkin, haleja :)
- Ap:lle vastaus: meidän Johannes Ilmari söi luomuituja ternimaidon kera. En usko prosessoituun ruokaan.
-Tää on niiiiiin PROVOOOOO!!!

"vieras"
[QUOTE="grey";27813863]Kukkaruukku!!! Pidä omat asias!!!11 täälä valvon minä ja maitopurkki, ketään en oo lyöny![/QUOT

-Ei saa pilkata ketään
- Mut kuka käskee kirjoittaa palstalle urpo, oma asia
- Niin mutta silti, jokaisella on oma tyyli
- Your tyyli my ass
- Voitasiin nyt pysähtyä miettimään tätä palstatodellisuutta, kunniotetaan toisiamme
- Gorilla
- Modet hei nyt, joku paikalle

[QUOTE="grey";27813863]Mikä on ton harmaan ongelma kun kirjottelee täällä ihan mitä sattuu?

- Ai niin se, en mä tiä. Kai sillä on jääny lääkkeet ottamatta
- Ai mikä harmaa, en ole törmänny tollaseen?
- Kukkaruukku!!! Pidä omat asias!!!11 täälä valvon minä ja maitopurkki, ketään en oo lyöny![/QUOTE]

voi helevetti..:LOL:
nyt on perjantai pelastettu

Viimeksi muokattu:
"tein sämpylöitä, hyviä vaikka osa ruskettui liikaa"

"ruskettui ?!! tungitko sä ääliö ne solariumiin?"
"meillä ei ole edes uunia, kun ulosottomies vei sen.."
"mikä on uuni?"
" siis HÄ?!! voiks sämpylöitä muka tehä itte? :O eiks se oo hirveen monimutkast?"
" kuvia! kuvia!"
"oot tymä"
"miten tehdään ligvistin hihvi?!

"pahoja hiilareita! "
"minäpä nousin jo viideltä ja tein omenamarenkiunelmatortun ja hanhenmaksapasteijoita"
"kerroppa tarkkaan miten teit ne, niin koetetaan miettiä mikä meni pieleen"
"pois koneelta ja leikkimään lasten kanssa, kaikki!"

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27809248:
1# Paljonko pitää maksaa satasen haalarista jos se on 50% alessa?

2# siis lasket ensin paljon on puolet tosta ja sit otat sen toisen puolen pois. ihan päässälasku 60€

3# Daiju! Se lasketaan 100x50%/0,5 eli hinta on 45€.

4# Eiks kukaan osaa auttaa????

5# laske laskimella

6# No miten muka?

7# :headwall:
Voi herra siunaa ja varjele :D Nyt ne on Ed lemon lightit näytöllä...

"help"
Apua meidän Nupulla (5,2kk) on pari näppyä käsivarsissa, sellaisia haalean punaisia. Aloitin perunan ja vellin viime viikolla. Voiko olla allergiaa, vai mitä?

-Et ole sitten kuullut 6 kk:n täysimetyssuosituksesta? Sitä saa mitä tilaa.

-Mikä ikä tuollainen 5,2kk on?? 5kk ja 6 päivää vai, daijuuu!!

-Siis miten aloitit vellit ja potut vasta nyt? Meillä neuvolassa sanottiin, että voi aloittaa ja 2,5 kk vanhana, kun meidän Sulevi oli niin iso, tartti paljon energiaa.

-Ei oo ihme, että nyky penskat on ihan häiriintyneitä, kun äidit on tuollaisia hätähousuja!!!

-Tilaa suoraan aika yksityiselle allergiatesteihin, tk:ssä eivät tajua mitään.

-Teillä on liian steriiliä.

-Jos imetät vielä itse, niin jätä kaikki epäilyttävä omasta ruokavaliosta pois. Paras olisi jos söisit vain luomu poroa ja joisit vettä.

-Mä oon kans niin samaa mieltä, että tilaat ajan yksityiselle, siellä pääkaupunkiseudun ampiaisessa on yksi mieslääkäri, minä luotan vain häneen.

-Hei todella Ampiaisen Mika on niin hyvä lääkäri, se hoiti meidän Cucca Palmua niin hyvin. Vaikka Cucciksen allergiaoireet johtuivatkin kai vain tulevista hampaista. Mutta vielä tehdään varalta pari vältistysaltistuskoetta, kun se Mika on niin pätevä ja hyvä.

-Uusavuton

-Jos teillä on joku lemmikki, niin luopukaa siitä heti!

-Ei sitä ennenkään ollut allergioita, ihan normaalia tuommoiset näpyt.

-Märkärupea on liikenteessä.

-Sä vaarannat lapsesi terveyden, kun et täysimetä 6kk, minä täysimetin vuoden.

-Voi olla myös entero, vesirokko, vauvarokko tai syyhy, veisin lääkäriin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27813766]-Kakilla ei loe VARAA siihen piarpurkinkaan. Eikä me ktllä edes HALUAT matkustaa, me viihdtän ihan hyvin OMASSSA KODISA.
-Moinen piparipurkkisäästäminen kuulosta kyllä todella mukavalta, varmasti toki sopii teidän perheelle. Meillä rahat miniän isoisän tekohammasmukissa :)[/QUOTE]

Tää viimeisin oli varmaan Mummeliisan imitointia... :D

"Legenda"
"Vessasta sammuivat valot ihan yhtäkkiä eikä ne enää toimi! Kummitteleeko meillä?"

-Apua! Mä en uskaltais olla siellä enää hetkeekään! Missä sun mies on?
-Foliohattu vois auttaa tuohon vaivaan.
-No huhhuh, oikeestiko joku on niin idiootti että uskoo johonkin kummituksiin? Ei hyvää päivää taas!
-Ei kummitukset mitään pahaa tee, ne on vaan välitilaan jääneitä olentoja tai energiajäämiä.
-Kummitukset on saatanasta! On vain yksi jumala, herramme Kristus Joosua ja voit vielä pelastua rukoilemalla ja kääntymällä seurakuntasi puoleen! Paha henki koettaa vain saada sieluja omikseen, älä lankea syntiin! Rukoilen puolestasi että pelastut, halleluja!
-No just. Mee sä hihhuli takaisin sinne koloos.
-Ap, ootko vielä hengissä? Mua pelottaa sun puolesta täällä :(
-Kummituksia ei ole olemassakaan. Sitäpaitsi mua ei naurata yhtään tämmöinen spedeily. Kasvakaa aikuisiksi.
-Toki meilläkin on ollut mystisiä valojen sammumisia, hoidettiin asia toki ottamalla yhteyttä paikalliseen pastoriin joka toki mielellään tuli siunaamaan rakkauden pesäpuumme. Tämä voisi toki olla teilläkin oiva vaihtoehto.
-Onpa väsynyt provo. Voi huoh.

Yhteistyössä