Valion maitopurkit (onko kukaan koskaan valittanut)Linkki palautteeseen

Meillä juodaan Valion ykkösmaitoa. Nyt on monesti ollut maitopurkit sellaisia, ettei niitä saa auki. Siis ei kerran tai kaks viikossa (litra tai yli menee päivässä), vaan ennemmin kerran tai kaks viikossa ei ole sellaista purkkia joka täytyy repiä kunnolla auki.

Täytyiskö tälläsestä pistää viestiä Valiolle?





http://www.valio.fi/portal/page/portal/Valio/Palaute
 
Katti
Olen huomannut saman asian ja toinen asia niissä purkeissa on, että ovat välillä ihmeen lötköjä (sen huomaa hieman vajaasta purkista kun ottaa siitä kiinni niin se menee ihmeen lyttyyn). Valittanut en ole asiasta mutta ärsyttää kun on harvase päivä maidot pöydällä.
 
Enemmän oon joutunu huomaamaan että ne purkit vuotaa jos niitä säilyttää kyljellään jääkaapissa. Tai itse asiassa viime aikoina ei enää niinkään, eli ovat ottaneet valitukset todesta ja parantaneet liimauksia.

Meillä käytetään kylläkin rasvatonta ja kulutus on vähintään 1,5l päivässä.
 
vieras
Meille ei oo sattunut nyt noita tiukkaan kiinni olevia purkkeja, mutta jos olis niin taitaisin valittaa. Tein vähän aikaa sitten yhtä toista valitusta varten niin hyvän reklamaatiokirjeen pohjan, että voin käyttää sitä vähän kaikkeen :D
 
Mä oon kironnut ihan samaa. Varsinkin 1,5 litran tölkit on niin jumissa, että kun sen lopulta saa auki, niin se suu on niin repaleinen, että kaataessa menee sitten pitkin poikin.
Mutta en ole saanut aikaiseksi valittaa asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Enemmän oon joutunu huomaamaan että ne purkit vuotaa jos niitä säilyttää kyljellään jääkaapissa.
Itse olen huomannut saman ongelman.
Vituttaa siivota koko kaappia kun ylähyllyllä ollut purkki on vuotanut ja maitoroiskeita on sitten joka hyllyllä.


 
Mä olen valittanut noin kuukausi sitten vuotavista Valion maitopurkeista. Ja näitä vuotavia purkkeja osui ainakin mehupurkeiksi ja rasvattoman maidon purkkeihin.

Sain hyvityksenä 12e:n lahjakortin, jolla pystyyi ostamaan Valion tuotteita mistä tahansa päivittäistavarakaupasta.
 
miukuliina
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mä oon kironnut ihan samaa. Varsinkin 1,5 litran tölkit on niin jumissa, että kun sen lopulta saa auki, niin se suu on niin repaleinen, että kaataessa menee sitten pitkin poikin.
Mutta en ole saanut aikaiseksi valittaa asiasta.
Meillä käytetään myös näitä 1,5 litrasia ja kaikki on niin jumissa, että aina on se suuaukko rikki...

Nyt kaikki joukolla tekemään reklamaatioita!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaiLou:
Mä olen valittanut noin kuukausi sitten vuotavista Valion maitopurkeista. Ja näitä vuotavia purkkeja osui ainakin mehupurkeiksi ja rasvattoman maidon purkkeihin.

Sain hyvityksenä 12e:n lahjakortin, jolla pystyyi ostamaan Valion tuotteita mistä tahansa päivittäistavarakaupasta.
Itsekin olen ja vastauksena on ollut silloin, että purkkeja EI saa säilyttää vaakatasossa. Tosin tämän tein jo ainakin vuosi sitten. Ei herunut korvausta.

Olisi kiva, että moinen tieto menisi myös esim Prismaan, missä hyllyt täytetään niin tiukkaan että purkkeja säilytetään vaakatasossa. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mä oon kironnut ihan samaa. Varsinkin 1,5 litran tölkit on niin jumissa, että kun sen lopulta saa auki, niin se suu on niin repaleinen, että kaataessa menee sitten pitkin poikin.
Mutta en ole saanut aikaiseksi valittaa asiasta.
Meillä käytetään myös näitä 1,5 litrasia ja kaikki on niin jumissa, että aina on se suuaukko rikki...

Nyt kaikki joukolla tekemään reklamaatioita!!!
On kai se valitettava. Pitää ettiä joku sähköpostiosoite, kunhan tässä jaksaa...
 

Yhteistyössä