Valion arkijogurtti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon ostanut tätä pari purkkia, aina ollut hyvää mutta nyt se jotenkin "pistelee" suussa.. ei hyvä. pitäisköhän tehdä joku reklamaatio valiolle, kun on se aikaisemmin ollut ihan hyvää..

Aina on ollut hyvää jugurttia nuo arkijugurtit. Eikä ole hinnalla pilattu, kun maksaa 0,99e/l. Ostettiin aiemmin Danonen jugurtteja, onhan ne tosi hyvänmakuisia, mutta törkeän kalliita.

Se kirpeä/hapan maku ei ole normaalia, laitoin itse kyseisestä asiasta palautetta. Purkki oli myös hyvin paisunut.
Kyseinen jugurtti on normaalisti hyvää.
Sain Valiolta kuitenkin hyvän vastauksen asiaan- täytyy vaan miettiä millon sitä uskaltaa seuraavan kerran ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Se kirpeä/hapan maku ei ole normaalia, laitoin itse kyseisestä asiasta palautetta. Purkki oli myös hyvin paisunut.
Kyseinen jugurtti on normaalisti hyvää.
Sain Valiolta kuitenkin hyvän vastauksen asiaan- täytyy vaan miettiä millon sitä uskaltaa seuraavan kerran ostaa.

Näin juuri oli käynyt naapurillekin. hän otti yhteyttä Valioon ja sai hyvityslahjakortin ja neuvon heittää jugurtti menemään. Naapuri kuvasi juuri samalla tavalla, että pistelee suussa ja kurkussa. valiolla on ilmeisesti jotain ongelmaa ko. tuotteen kanssa.

Hei!
Ostin itse eilen Ingman metsämarja jogurttia litran, ja purkki paisui jääkaapissa todella paljon. Kun sen avasi jogurttia pursui ulos purkista. Koostumus oli paljon paksumpaa, kun normaalista..ja maiston ihan vähän..ei ollut ihan normaalia, hieman kirpeää/oudun makuista. Saman tyylisiä oireita siis kun noissa aikaisemmissa..pitääpä ilmoittaa ingmannille, jos saisi jotain hyvitystä.

Yhteistyössä