Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:Alkuperäinen kirjoittaja kuppa:Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:EHDOTTOMASTI KIWI!!!!!!!!!!, PARHAIMMAN VÄRISET NOISTA!, AJATTELIN IHAN NOITA SAMOJA MEIÄ VASTASYNTYNEELLE VAUVALLE!!!!!, KYLLÄHÄN IHAN VASTASYNTYNEENKIN VOI NOIHIN LAITTAA, VOIHAN?!![]()
joo jos noihin saa kaukalon. Mua harmittaa kun tajusin ostaa vasta nyt sellaiset matkarattaat mihin saa kaukalon, kun niistä olis ollut tosi paljon hyötyä silloin kun vauva oli ihan pieni.
voihan noita mun mielestä käyttää ilman kaukaloakin, jos noi kerran saa makuuasentoon, ja sit vaan toi jalkatuki ylös ja peittoja sinne sisään, että pienentyy vauvaa varten...
En suosittele. Nuo rattaat sopii taaperoille.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Pojalle Kiwi, tytölle Red Step.
Ja käyttäisin jo vastasyntyneellä, hyvinhän pieni siellä makaisi shoppailureissulla tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Pojalle Kiwi, tytölle Red Step.
Ja käyttäisin jo vastasyntyneellä, hyvinhän pieni siellä makaisi shoppailureissulla tms.
TÄTÄHÄN MIÄKIN!!!, siis tosta shoppailureissu jutusta...
Alkuperäinen kirjoittaja rattaista:noissa saa käännettyä myös kuomun toisinpäin, eli saat vauvan itseesi päin. jalkatuki ylös niin on kuin koppa. omistin ja myin pois. noita niin kehutaan, mutta itse en kyllä tykännyt. matkarattaaksi isot, ei hyvät työntää laisinkaan erillisten työntökahvojen vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja rattaista:oli käytössä vain sellainen pehmeä makuupussi sen jokusen kerran kesällä, kun niitä noin käytin. meillä oli poika jo puolivuotias kun nuo ostin. ihan vauvalle varmaan pitäisi olla joku kovikepohjainen koppa. en osaa sanoa tarkempaa mittaa, mutta aika tilavahan tuo istuinosa noissa on. ja kuomu on kyllä hyvä ja suojaisa noissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fgh:Valitse väri jota käytät myös omissa tai lapsen vaatteissa. esim. itse olen niin hassu, että lapsen vaatteet sopivat rattaiden tyyliin tai en ole ostanut sen värisiä rattaita jonka väriset vaatteet ei lapselle sovi.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Jos tykkäät Peg Peregoista,oletko harkinnut Plikoja?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:En tiiä noista rattaista, mut plikoihin muuten saa ainakin kaukalon kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Jos tykkäät Peg Peregoista,oletko harkinnut Plikoja?
Olen, mutta totesin ne kaupassa liian kolhoiksi; nämä olivat paljon ketterämmät, kevyemmät ja kauniimmatkin. Makusasioita.![]()