E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:mä ottasin javan tai kiwin.
Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:EHDOTTOMASTI KIWI!!!!!!!!!!, PARHAIMMAN VÄRISET NOISTA!, AJATTELIN IHAN NOITA SAMOJA MEIÄ VASTASYNTYNEELLE VAUVALLE!!!!!, KYLLÄHÄN IHAN VASTASYNTYNEENKIN VOI NOIHIN LAITTAA, VOIHAN?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuppa:Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:EHDOTTOMASTI KIWI!!!!!!!!!!, PARHAIMMAN VÄRISET NOISTA!, AJATTELIN IHAN NOITA SAMOJA MEIÄ VASTASYNTYNEELLE VAUVALLE!!!!!, KYLLÄHÄN IHAN VASTASYNTYNEENKIN VOI NOIHIN LAITTAA, VOIHAN?!![]()
joo jos noihin saa kaukalon. Mua harmittaa kun tajusin ostaa vasta nyt sellaiset matkarattaat mihin saa kaukalon, kun niistä olis ollut tosi paljon hyötyä silloin kun vauva oli ihan pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:Alkuperäinen kirjoittaja kuppa:Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:EHDOTTOMASTI KIWI!!!!!!!!!!, PARHAIMMAN VÄRISET NOISTA!, AJATTELIN IHAN NOITA SAMOJA MEIÄ VASTASYNTYNEELLE VAUVALLE!!!!!, KYLLÄHÄN IHAN VASTASYNTYNEENKIN VOI NOIHIN LAITTAA, VOIHAN?!![]()
joo jos noihin saa kaukalon. Mua harmittaa kun tajusin ostaa vasta nyt sellaiset matkarattaat mihin saa kaukalon, kun niistä olis ollut tosi paljon hyötyä silloin kun vauva oli ihan pieni.
voihan noita mun mielestä käyttää ilman kaukaloakin, jos noi kerran saa makuuasentoon, ja sit vaan toi jalkatuki ylös ja peittoja sinne sisään, että pienentyy vauvaa varten...