valinnan vaikeus syöttötuolista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lulu

Vieras
miten tämä eroaa
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2090/pl

Tripp trapin syöttötuolista,muuta kuin hinnan perusteella? Lähes samannäköisiäkin, mitä nyt tuo jalkaosa on vähän erilainen.. siis ihan järkyttävä hinta ero! Joten te jotka olette tuon jälkimmäisen kannalla, niin perustelkaahan miksi juuri se pitäisi ostaa ja maksaa itsensä kipeäksi :D kiitos!

Tripp trapp ainakin pysyy hyvin pystyssä mutta vie ihan järkysti tilaa... myytiin just ennen joulua oma pois kun oli vuoden seissyt tarpeettomana. Poika ei 1,5v jälkeen oo siinä suostunut istumaan

Sen takia, että jos haluat tripp trapin hyväksi havaitun konseptin, anna toki tukesi alkuperäiselle keksijälle. Onko sinulla joku syy, että haluat ostaa kopion? Jos itse tekisit jonkun fiksun keksinnön, niin olisiko kiva, että joku toinen myisi sun ideaasi vähän halvemmalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Sen takia, että jos haluat tripp trapin hyväksi havaitun konseptin, anna toki tukesi alkuperäiselle keksijälle. Onko sinulla joku syy, että haluat ostaa kopion? Jos itse tekisit jonkun fiksun keksinnön, niin olisiko kiva, että joku toinen myisi sun ideaasi vähän halvemmalla...

rahapula on mielestäni oikein hyvä syy tyytyä halvempaan kopioon..

Alkuperäinen kirjoittaja lulu:

rahapula on mielestäni oikein hyvä syy tyytyä halvempaan kopioon..

Mä ostaisin kyllä tuossa tapauksessa käytetyn. Varsinkin kun TrippTrap antaa 7 vuoden takuun tuotteelle.

Tuollainen ihan vastaava löytyy myös Prismasta hintaan 49?. Merkiltään se on Emma Easy.

Ainoa asia miksi sitä alkuperäistä pohdin noiden halpisten tilalle on se pystyssä pysyminen. Muutoin en keksi omalle kohdalleni pienintäkään syytä olla ostamatta tripp trappin kopiota edullisemmin.

Ihan hieno ajatus nalkuttavalla talonmiehellä tuo alkuperäisen keksijän tukeminen, mutta mun lompakko ei ainakaan kykene ketään tukemaan 150 eurolla...tripp trapp kun maksaa sen 200 ja etuo Emman vastaava tosiaan vajaa 50 euroa.

Tosin käytettynä voisin kyetä Tripp trapin ostamaan, mutta eipä sekään sen keksijän rahapussia suurentaisi.

meillä aito triptrap ja sittarista ostettu "kopio". Triptrapin lakkaus on kiiltävä ja helposti pysyy puhtaana. Feikissä on olematon lakkaus ja mustikkakeitot imeytyivät lähtemättömästi istuinosaan. Triptrappiin lyö varpaansa tosi kipeästi alussa, kun ei heti hahmota niiden pituutta. painossa on eroja. Ja kaverin feikistä rasahti istuinosa halki, kun mies epähuomiossa istui. Triptrappihan kestää aikuisenkin painon. (taitaa olla oikein takuu siihen). Triptrapista maksetaan tosi paljon huutiksessa.

no erona trip trappiin on noiden tasojen kiinnitys systeemit. trip trapissa on sellaiset urat noissa puureunoissa johon työnnetään ja kiristetään. lisäksi trip trapin jalka menee vinottain tonne etureunaan.

meillä kaksi tirp trappia käytössä pojat 5v ja 1v 9kk kummallakin ilman kaarta jo nykyään. vanhempi joutunee luopumaan omastaan ensijouluun mennessä jolloin täyttää 6v ja meidän pikkukolonen alkaa tarvita syöttötuolia.

vielä.. Mun mielestä triptrapissa on järkevämmät säätövälit. Eli ensimmäinen istuinkorkeus sopii pienellekin. Meillä feikkiä ei saanut kovin ylös, mutta meillä olikin perinteinen syöttis ensin käytössä. Mun mielipide on siis se, että triptrappi on loppuun asti mietitty ja sen ostaisin itse. Toi feikki ostettiin, kun kuviteltiin sen olevan yhtä hyvä kuin alkuperäinen. Mutta varsinkin tuo puhtaana pito on paljon vaikeampaa! Ja muistaakseni se kaari systeemin naru piti irrottaa leikkaamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Tosin käytettynä voisin kyetä Tripp trapin ostamaan, mutta eipä sekään sen keksijän rahapussia suurentaisi.

Mutta et myöskään tue kopiotehtailijoita =)

Totta...mutta kun sitten vaan pitäisi vielä Turun seudulta tuo Tripp Trapp käytettynä, kohtuuhinnalla löytyä. Mutta kun en ole löytänyt.

Mikäli löydän niin kiva, muutoin päädymme kopioon.

Tripp Trapp on jo viisikymmentä vuotta vanha syöttötuoli ja varmaan ainsainnut kahdenkymmenen vuoden mallisuojallaan, joka nyt on loppu, niin paljon tuohta, ettei yhtään kirpaise ostaa halvempi tuote. Onko kellään omantunnontuskia ostaa autoa, vaikka sen keksi joku 1800-luvun lopulla.
Tai onko ongelmia ostaa polkupyörä. Kaksihihaiset paidatkin on aika yleisiä, ihan päänreijällä vielä.

Yhteistyössä