Välilihan leikkauksen ompeleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Just

Vieras
Mulle tehtiin synnytyksen yhteydessä välilihan leikkaus. Kaikki hyvin kunnes neljäntenä päiväna synnytyksestä tikit ratkesivat.

Onko kanssa kärsijöitä? Ja miten teidän haavanne on lähtenyt paranemaan. Terkkarit vain toistavat että kyllä se siitä paranee mutta mä pelkään että paikat jää todella väljiksi.

Mulla kans tikit irtoili että pauke kävi.Syynä ilmeisesti liian aikaisin aloitettu liikunta.Ihan hirvittävän näköinen oli haava välillä,kuin pommin jäljiltä,niinsanotusti.Haava kuitenkin parani hyvin,nyt huomaamaton ja tavara tiukka,parempi kuin ennen ;))

Mun kaverilla ei ihan niin hyvä tuuri kuin teillä muilla.. Ompeleet repes ja hälle jäi kertomansa mukaan hirvittävän näköinen ja kiristävä arpi. Yli vuosi synnytyksestä ja arpi "vetää" ihoa inhottavasti että hän tuntee sen koko ajan :( Suunnittelee menoa korjausleikkaukseen.

Mun kaverilla ei ihan niin hyvä tuuri kuin teillä muilla.. Ompeleet repes ja hälle jäi kertomansa mukaan hirvittävän näköinen ja kiristävä arpi. Yli vuosi synnytyksestä ja arpi "vetää" ihoa inhottavasti että hän tuntee sen koko ajan :( Suunnittelee menoa korjausleikkaukseen.

Uusimmat

Yhteistyössä