Välilevyn pullistuma ja keilailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaapeee

Vieras
Mulla on fysioterapeutin toteama välilevyn pullistuma. Magneettikuvissa en ole vielä päässyt käymään. Oireina ollut kova alaselkäkipu sekä iskiasoireet, jotka fyssari sai kuitenkin pois. Muutaman viikon levolla (mahdollisimman vähön lapsen nostelua ja kävelyä fyssarin määräyksestä) myös alaselkäkipu hellitti. Eilen olin lapsen kanssa muskarissa ja nyt särkee.

Tänään olis pikkujoulut, joissa 2h keilausta. Uskaltaisko lähtee kokeilemaan vai rikonko selköni vaan entistä pahemmin?

Mene mukaan vaikka seuraksi, kivaa sekin on, mutta ei keilaamaan. Jos tulit kipeaksi jo muskarissa olemisesta ja olet edelleen kipea, niin miksi satuttaisit selkaa lisaa. Kuvissa voi olla isojakin muutoksia.

Fyssarin mukaan pullistuma on todennäköisesti iso, sillä jalka nousee vain n. 25-30 asteen kulmaan selinmakuulla. Vaikuttaa myös lonkan liikkuvuuteen.

Mukaan huvittais mennä, mutta joutuisin maksamaan osuuteni.:( Meillä on keilailun jäljeen kyllä muutakin ohjelmaa yhden osallistujan kotona ja sinne olen joka tapauksessa menossa.

No on tosi paha sitten. Ei saa tehda mitaan noin selkaa rasittavaa. Voi joutua jopa hataleikkaukseen, jos tila akillisesti pahenee. "Keilaamaanhan" sinne mennaan, niin osallistu vaan.

Yhteistyössä