välikausivaateasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikon äiti kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esikon äiti kysyy

Vieras
Haluaisin 1,5 vuotiaalle Ticketin kaksiosaisen välikausipuvun. Puku tulisi käyttöön haalarin ohelle, eikä siis olisi ensisijainen "rymyämisasu".
Löytyykö kokemuksia splash / plain rain puvuista ilman fleecevuorta? Toiset tuntuvat pitävän fleeceä ehdottomana, mutta kai saman asian ajaa erillinen fleece- tai villavaatetus? Vai onko niissä jotain muuta huomattavaa eroa? Ja onko splash ja plain rain kaksi eri mallia vai "vanha" ja "uusi" nimi? Osasinkohan varmasti esittää kysymykseni riittävän vaikeasti, että niihin ei jaksa vastata :)
Niin ja vielä lisäkysymyksenä, että minkä kokoinen puku teillä on ollut käytössä esim. keskikokoisella 1,5-vuotiaalla? :D

Mä hommasin Hulluilta päiviltä viime keväänä Ticketin vissiin juurikin plain rain-asun likalle kokoa 74, täytti vuoden toukokuussa. Mä tykkäsin siitä tosi paljon ja mulla oli kesän viileinä päivinä (kuten jussina :kieh: ) siellä alla flleceasu. Parempina, vähän lämpösempinä oli sit vaan sukkikset alla, mut niillä oli ihana möyrytä hiekkiksella. Mä tykkäsin ja ostan nytkin jos keväällä tulee myyntiin tuo asu.

Meillä ollu käytössä tuo vanhempi versio (splash rain) ja siitä kyllä tykättiin ja kesti hyvin käyttöä. Myöhemmin ostin hulluilta päiviltä tuon plain rainin ja minusta se on huonompaa ainetta -ainakin meidän kolmevuotiaalla rymyäjällä aika pian meni huonoksi. Enemmän kyllä tykkään ihan normivälikausipuvusta tai sitten tuosta puvusta fleeceversiona.

meillä kanssa ollu plain rain kaksiosainen vk asu ja olen tykännyt, meillä kanssa toisena vk asuna kun on kuitenkin aika ohut ja ollehan voi laittaa vaatetta, reiluja kokoja on.

keväällä 2vlle ostin kokoa 92 ja oli reilun kokoinen, mutta se ei haitannut enkä jaksanut mennä vaihtamaan pienempään.

Yhteistyössä