välikausikengistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SAntana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SAntana

Vieras
Millaiset syyskengät 1- ja 2-vuotiaille kannattaisi hankkia? Nuorempi ei suostu pitämään kumisaappaita, onko kenelläkään kokemuksia gore-tex kengistä? Voiko pitää kumisaappaiden korvaajina? Kokemuksia?

Jotkut ovat täälläkin sanoneet, että pienten jalat menee piloille kumppareista, että pitäisi juurikin olla jotkut "paremmat kengät". Meillä kuitenkin 2v:lla on Nokian kumpparit sadepäiville ja aurinkoisina päivinä mennään lenkkareilla. Katsoo sitten vähän vanhempana jotain muita vaihtoehtoja.

Ei suostu?

Jännää, että meillä ei ole ollut koskaan tuollaista vaihtoehtoa. Silloin kun on sadekeli, puetaan sadevarustus ja piste.

Pojalla on myös Vikingin varrelliset goretex-lenkkarit, hyvin pitävät kosteutta nekin. Mutta ei se varsi riitä, jos vallan vesilammikoissa hyppii, niin kuin lapset sateella tuppaa tekemään.

Itse en tykkää pitää kumppareita, niin lapsillekin sitten laitan mieluummin jotain muuta jalkaan. Ihan vesikelillä on vaan kumpparit ja muuten vikingin varrelliset gore-texit. Pitää kosteutta kyllä, mutta ei ne mitkään kumpparin korvikkeet ole. Ainakin ne hengittää enemmän kuin kumpparit, niin luulen että ovat mukavat pitää. Noita vikingin gore-texejä saa alesta kolmellakympillä, ettei ne mun mielestä mitenkään pahan hintaisia ole.

Ei suostu?

Jännää, että meillä ei ole ollut koskaan tuollaista vaihtoehtoa. Silloin kun on sadekeli, puetaan sadevarustus ja piste.

Pojalla on myös Vikingin varrelliset goretex-lenkkarit, hyvin pitävät kosteutta nekin. Mutta ei se varsi riitä, jos vallan vesilammikoissa hyppii, niin kuin lapset sateella tuppaa tekemään.

Juu, ei suostu, vaan ottaa ne aina heti pois jalasta.

Yhteistyössä