Onko jollain kokemusta Minkälaista työskennellä, työilmapiiri, asiakkaat?
Itselläni ei kamalasti ole kokenista validiasta, mutta minkä paikkakunnan validiasta on kyse?Itse en suosittele, jos etenkin haluat edetä urallasi. Olen ollut töissä validiassa, työilmapiiri erittäin huono, mm. puhutaan seläntakana toisista. Asukkaat ovat tietysti ihania mutta eihän sitä työtä jaksa tehdä huonossa ilmapiirissä etenkin kun se selkeästi jo näkyy kun katsotaan erittäin vittuuntuneena. Myös vaikka ihmiset vaikuttaisivat kuinka kivoilta tosi asia on että he ovat juuri elämäänsä kyllästyneitä ja juoruilevat muille asioita jotka eivät edes pidä paikkansa sekä puhuvat seläntakana
Voi, harmillista kuulla. Tämän takia hieman kyselinkin, kun olen kuullut samanlaisia huhuja Missähän päin suomea tämä ?Itse en suosittele, jos etenkin haluat edetä urallasi. Olen ollut töissä validiassa, työilmapiiri erittäin huono, mm. puhutaan seläntakana toisista. Asukkaat ovat tietysti ihania mutta eihän sitä työtä jaksa tehdä huonossa ilmapiirissä etenkin kun se selkeästi jo näkyy kun katsotaan erittäin vittuuntuneena. Myös vaikka ihmiset vaikuttaisivat kuinka kivoilta tosi asia on että he ovat juuri elämäänsä kyllästyneitä ja juoruilevat muille asioita jotka eivät edes pidä paikkansa sekä puhuvat seläntakana
Kyseessä Helsingin ja Vantaan vanhainkodit validiassa joissa olen työskennellyt.Itselläni ei kamalasti ole kokenista validiasta, mutta minkä paikkakunnan validiasta on kyse?
Tämä nyt on muissakin paikoissa tavallista, kuin vain validiassa, että hoitajamitoitus on ihan minimissään.Niin ja myös säästellään työvoimassa. Esim. vklpsin tai jos on puutosta työskentelee 2 työntekijää, kun tulisi vähintään olla se 3 työntekijää 14 asukasta kohden. Eli suoraan sanottuna ei jaksaminen/psyykkinen mielenterveys kyllä pidemmän päälle kestä.
Missä ei puhuttaisi selän takana? Itse olen työskennelllyt kohta 25 vuotta sote alalla ja yhtään työpaikkaa tai työympäristöä en ole kohdannut jossa paskaa ei puhuttaisi. Työnantajalla ei hässäkän ole mitään väliä siis.Itse en suosittele, jos etenkin haluat edetä urallasi. Olen ollut töissä validiassa, työilmapiiri erittäin huono, mm. puhutaan seläntakana toisista. Asukkaat ovat tietysti ihania mutta eihän sitä työtä jaksa tehdä huonossa ilmapiirissä etenkin kun se selkeästi jo näkyy kun katsotaan erittäin vittuuntuneena. Myös vaikka ihmiset vaikuttaisivat kuinka kivoilta tosi asia on että he ovat juuri elämäänsä kyllästyneitä ja juoruilevat muille asioita jotka eivät edes pidä paikkansa sekä puhuvat seläntakana
Oletko vieläkin siellä?Kai se on yksikkökohtaista, millainen ilmapiiri on...
Tehokkuutta pienin kustannuksin, on mun kokemukseni. Eli säästetään ja säästellään niinkuin kaikkialla muuallakin.