Validia palvelut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko jollain kokemusta :) Minkälaista työskennellä, työilmapiiri, asiakkaat?

Itse en suosittele, jos etenkin haluat edetä urallasi. Olen ollut töissä validiassa, työilmapiiri erittäin huono, mm. puhutaan seläntakana toisista. Asukkaat ovat tietysti ihania mutta eihän sitä työtä jaksa tehdä huonossa ilmapiirissä etenkin kun se selkeästi jo näkyy kun katsotaan erittäin vittuuntuneena. Myös vaikka ihmiset vaikuttaisivat kuinka kivoilta tosi asia on että he ovat juuri elämäänsä kyllästyneitä ja juoruilevat muille asioita jotka eivät edes pidä paikkansa sekä puhuvat seläntakana :D
 
vierailija
Itse en suosittele, jos etenkin haluat edetä urallasi. Olen ollut töissä validiassa, työilmapiiri erittäin huono, mm. puhutaan seläntakana toisista. Asukkaat ovat tietysti ihania mutta eihän sitä työtä jaksa tehdä huonossa ilmapiirissä etenkin kun se selkeästi jo näkyy kun katsotaan erittäin vittuuntuneena. Myös vaikka ihmiset vaikuttaisivat kuinka kivoilta tosi asia on että he ovat juuri elämäänsä kyllästyneitä ja juoruilevat muille asioita jotka eivät edes pidä paikkansa sekä puhuvat seläntakana :D
Itselläni ei kamalasti ole kokenista validiasta, mutta minkä paikkakunnan validiasta on kyse?
 
vierailija
Itse en suosittele, jos etenkin haluat edetä urallasi. Olen ollut töissä validiassa, työilmapiiri erittäin huono, mm. puhutaan seläntakana toisista. Asukkaat ovat tietysti ihania mutta eihän sitä työtä jaksa tehdä huonossa ilmapiirissä etenkin kun se selkeästi jo näkyy kun katsotaan erittäin vittuuntuneena. Myös vaikka ihmiset vaikuttaisivat kuinka kivoilta tosi asia on että he ovat juuri elämäänsä kyllästyneitä ja juoruilevat muille asioita jotka eivät edes pidä paikkansa sekä puhuvat seläntakana :D
Voi, harmillista kuulla. Tämän takia hieman kyselinkin, kun olen kuullut samanlaisia huhuja :( Missähän päin suomea tämä ?
 
vierailija
Minkälaisia nämä vammaisille tarkoitetut palvelut pitävät sisällään? Onko sellainen työ, jota kestäisi henkisesti, vai onko kovin raskasta? Paljon olen kuullut ristiriitaisia kokemuksia.
 
vierailija
Niin ja myös säästellään työvoimassa. Esim. vklpsin tai jos on puutosta työskentelee 2 työntekijää, kun tulisi vähintään olla se 3 työntekijää 14 asukasta kohden. Eli suoraan sanottuna ei jaksaminen/psyykkinen mielenterveys kyllä pidemmän päälle kestä.
 
vierailija
Niin ja myös säästellään työvoimassa. Esim. vklpsin tai jos on puutosta työskentelee 2 työntekijää, kun tulisi vähintään olla se 3 työntekijää 14 asukasta kohden. Eli suoraan sanottuna ei jaksaminen/psyykkinen mielenterveys kyllä pidemmän päälle kestä.
Tämä nyt on muissakin paikoissa tavallista, kuin vain validiassa, että hoitajamitoitus on ihan minimissään.
 
vierailija
Itse en suosittele, jos etenkin haluat edetä urallasi. Olen ollut töissä validiassa, työilmapiiri erittäin huono, mm. puhutaan seläntakana toisista. Asukkaat ovat tietysti ihania mutta eihän sitä työtä jaksa tehdä huonossa ilmapiirissä etenkin kun se selkeästi jo näkyy kun katsotaan erittäin vittuuntuneena. Myös vaikka ihmiset vaikuttaisivat kuinka kivoilta tosi asia on että he ovat juuri elämäänsä kyllästyneitä ja juoruilevat muille asioita jotka eivät edes pidä paikkansa sekä puhuvat seläntakana :D
Missä ei puhuttaisi selän takana? Itse olen työskennelllyt kohta 25 vuotta sote alalla ja yhtään työpaikkaa tai työympäristöä en ole kohdannut jossa paskaa ei puhuttaisi. Työnantajalla ei hässäkän ole mitään väliä siis.
 
vierailija
Kannattaisi hoitajienkin muistaa että työaikana asukkaiden kanssa seksin harjoittaminen ole ihan normaalia. Toisin sanoen eipä taida olla kaikki muumit laaksossa kun tällaisia hoitajia yksikköön palkataan.
Vai kuuluuko sekin tehostettuun hoitoon?
Että yön pimeinä hetkinä työvuoroissa vietetäänkin seksin merkeissä asukkaiden kanssa..hmm????
 
vierailija
Noi yksityiset hoitolaitokset on järkkyjä, tavoite ainoastaan tuottaa voittoa osakkaille. Älkää pistäkö omaisianne näihin riistopuljuihin, älkäättekö hoitajat menkö noille töihin!!! Boikottiin kaikki Validiat ja Attendot yms.
 
vierailija
Minä olen Oulun Validia talossa töissä! Tykkään olla. Hyvä ilmapiiri, paljon mieshoitajia jotka, ehkä tasottaa meininkiä;)
Monenkirjava asiakaskunta, täällä oppii paljon, tuskin missään näin paljon oulun seudulla. Ps. Joka paikan kiertänyt.
 
vierailija
Olen ollut Oulun Lintulan Validia talossa harjoittelussa, tykkäsin paikasta. Eritoten siitä yhteisöllisyydestä, päivätoimintaa oli ma-pe ja viriketoimintaa la ja su. Ja kaikenlaista ohjelmaa koko ajan. Hoitajat ja asiakkaat olivat yhtä perhettä. Laadukasta hoitoa lisäsi sairaanhoitajan hommaama omalääkäri joka oli asiakkaiden ja hoitajien käytössä. Suosittelen!
 

Yhteistyössä