Väleistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-vaimoke

Vieras
On se vaan hyvä että ollaan erottu lasten isän kans...Kun haki lapsia oli taas niin kiukkunen ja sai mut tuntemaan kuin aina, että kaikki mun syytä vaikka kyse olikin pienestä asiasta. Vaikka kyllä silti sitä vielä kaipaan, ottasin ehkä takas ellei sillä olis jo uutta : / Onneks oon kuitenki alkanu toipua erosta

Hyvä et oot toipumisen tiellä! Meil tuli ero kesällä. Syksyllä meni jo ihan kivasti, nyt joulun alla aloin muistelemaan viime joulua, kun sillon kaikki oli vielä suht hyvin ja vähän haikailemaankin.

Mut tänään kans kun toi ex haki poikaa ja poika oli kiukkunen niin pisti taas niin vihaks exän asian hoitaminen. Poika huutaa et ei haluu pistää hanskoja ulos, isä sanoi et ei tarvi pistää, mihin mä heti et tottakai tarvii ja isä sanoo et sanoi vaan niin et sais pojan hiljaseks. Eli sanotaan jotain mut tarkotetaan ihan päinvastaista. Argh! Tää ny oli vaan pikku esimerkki, mut tällaset unohtuu sillon kun asiat menee mallikkaasti. Tuli vaan sit mieleen et sellasta hiton vaikeetahan sen kanssa enimmäkseen oli, ihan aina kun tuli jotain pienintäkin vastoinkäymistä.

Ehkä joku päivä sitä ollaan valmiita kattelemaan taas uutta miestä. Tsemppiä eroprosessissa!

Uusimmat

Yhteistyössä