Valehtelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka rankasti ottaisitte jutun kun mies paljastusi, että on valehdellut sulle? Ei mistään niin isosta asiasta, mutta kuitenkin jutusta, josta hän on valehdellut aiemminkin ja luvannut olla valehtelematta enää?

Miksi, mies jota rakasta ja luulin olevan se oikeia täydellinen aviomies valehteleekin mulle? Ja taas lupasi olla enää valehtelematta...saa nähdä kuinka kauan...

Mun mielestä valehtelu on todella sikamaista, oli asia kuin asia ja varsinkin parisuhteessa. Se on yks asia jota eniten vihaan. Olen tehnyt sen selväksi miehelleni sekä lapsilleni opettanut, ettei meillä valehdella. No, ehkä jättävät sitten kokonaan asioita kertomatta, se kun ei kuulemma ole valehtelua.
Selitä miehelles, kuinka iso asia sulle toi valehtelu on ja mitä siitä voi seurata.

Asia on todellakin pieni, mutta kun mua vaan ottaa päähän toi valehteleminen. Mies tajuaa sen, että mulle se on paha asia, ja pyytää anteeksi todellakin, sanoo rakastavansa vaimo kultaa jne. Mutta mua vaan ottaa päähän ja paljon, ei saa toiselle rakkaalle ihmiselle valehdella! Ei ikinä!

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
olet oikeassa ja kun monta kertaa jää valheesta kiinni menee luotto kokonaan.sitä on vaikeeta saada takaisin :/

Niin se on, vaikka aia onkin pieni niin ei sillä ole merkitystä, vaan sillä puhuuko totta!

Miehes vaan on yrittänyt päästä helpolla, välttää konflikteja ja puhuu siksi niitä valkoisia valheita. Kehota sitä olemaan tästä lähtien mies eikä mikään tossukka joka ei uskalla vaimolleen edes totta puhua. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Miehes vaan on yrittänyt päästä helpolla, välttää konflikteja ja puhuu siksi niitä valkoisia valheita. Kehota sitä olemaan tästä lähtien mies eikä mikään tossukka joka ei uskalla vaimolleen edes totta puhua. :whistle:

No niin se voi olla. Mutta siltikään en ymmärrä, enkä tule hyväksymään valkoisiakaan valheita. Mä olen kuitekin hänen vaimonsa, jolle pitäisi pystyä puhumaan kaikki...

[quote=" vieras" No, ehkä jättävät sitten kokonaan asioita kertomatta, se kun ei kuulemma ole valehtelua.
[/quote]

Kyllä musta tärkeiden asioiden kertomatta jättäminenkin on valehtelua.

Yhteistyössä