valehteleva mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
mä en ymmärrä mikä tota miestä vaivaa. Sillä vaikuttaa olevan joku pakkomielle valehdella joka hemmetin asiasta, ihan turhastakin. KAIKILLE, ei siis pelkästään mulle.

Viimesin oli semmonen että ku soitin sille eilen myöhään, niin se sano olevansa jo nukkumassa. vaikka tosiasiassa oli nörttäilemässä koneella.

Auttaako muu kun miehen vaihto? En ymmärrä mikä sen päässä oikeen viiraa.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
mä en ymmärrä mikä tota miestä vaivaa. Sillä vaikuttaa olevan joku pakkomielle valehdella joka hemmetin asiasta, ihan turhastakin. KAIKILLE, ei siis pelkästään mulle.

Viimesin oli semmonen että ku soitin sille eilen myöhään, niin se sano olevansa jo nukkumassa. vaikka tosiasiassa oli nörttäilemässä koneella.

Samanlainen hullu täällä, joten keskinäinen vaihto ei ainakaan auta.
Tämän miehen vanhemmatkin puhuu puuta heinää, lupaa mm. tulla, muttei tuu, vaan peruvat Melkein aina tulonsa (ja asuvat vielä eri osoitteissa)

Et sinäkään ihan järjen jättiläinen ole, jos nukkuvan kanssa luulet puhelimessa keskustelevasi.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Et sinäkään ihan järjen jättiläinen ole, jos nukkuvan kanssa luulet puhelimessa keskustelevasi.

no et säkään näköjään jos et tajua että puhelimen pirinään voi herätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :

no et säkään näköjään jos et tajua että puhelimen pirinään voi herätä.

Sitten kirjoitat "olleensa nukkumassa", ei "olevansa nukkumassa". Iso ero merkityksessä...

ja eniten mua tässä ihmetyttää se, että ILMAN SYYTÄ valehdellaan. joka asiasta jotain ihan turhaa. ihan ku se ois joku pakkomielle sille.

sanoin sille että se on nyt sit juttelun paikka kun se tulee töistä tai muuten saa lähteä menemään. mä en jaksa tämmöstä kylläkään enää kun ei tiiä mikä on totta ja mikä ei.

Mun isä heitää valkoisia valheita...säätyäkseen äidin räpätykseltä. Mun äiti valittaa sille kaikesta, kaikki mitä se tekee on väärin. Tai siis jos tekee asiat toisin kuin äitini on määritellyt. Isälle paljon helpompaa kun ei aina ihan suoraan kerro mitä puuhailee. Äiti näkee punaista kun isä vaikka laittaa venettään (rakas harrastus mun isälle) niinpä isä ei kerro sitä tehneensä kun äiti on töissä...Äitini sen verran tonttu ettei tajua asiaa, tyytyväinen kun isä on tehnyt hänen määrittämät kotihommansa. Sama pätee siihenkin jos isä ottaa edes yhden oluen. Iskä on sanonut että pääsee vähemmällä saarnalla kun ei kerro. Ja alkoholiongelmasta ei ole kyse, äidin mielestä olutta saa juoda vain lauantaina saunan jälkeen. Ei arkisin, silloin on alkoholiongelma, eikä varsinkaan pyhäpäivänä

jos kertoo totuuden, esim.olin paskalla ja luin seiskaa enkä ajatellut mitään, ihmiset voivat vetää tuollaisista totuuksista ihmeellisiä johtopäätöksiä. tuo on ihan normaalia yksityisyyden suojelua. varmaan haluat itsellesi jonkin yksityisyyttä parisuhteessa, mikset soisi sitä myös muille.

Eikä edes tiedosta valehtelevansa.Mun äitini niin sanotusti muuntaa totuutta,ei varsinaisesti valehtele aina mutta jättää kertomatta oleelliset asiat.Exmieheni on patologinen valehtelija,samoin yksi lapsistani.
Pahinta valehtelijan kanssa elämisessä on se ettei yhteenkään sanaan voi luottaa kun koskaan ei tiedä mikä on totta ja mikä on valhetta.Se on tosi rasittavaa elää sellaisen ihmisen kanssa.
Raivostuttavaa siinä on se että niitä valheita tulee ihan mitättömissä asioissa,sellaisissa missä ei periaatteessa ole mitään merkitystä kuten esimerkiksi ikkunan takana lentää harakka,valehtelija näkee siellä haukan vaikka taatusti erottaa linnut.

Yhteistyössä