S
säikähtynyt
Vieras
Eli siis olemme jo melkein kolme vuotta seurustelleet, yhteinen lapsi on ja asuttu yhdessä alusta asti. Mä en oo osannut ollenkaan pelätä miestäni vaikka sitä on ihmetelty. Mun mieleston lähinnä sellainen nallekarhu kuin pelottava. Olen kyllä kuullut jotakin siitä kuinka hän on suuttuessaan tehnyt sitä ja tätä. Esim. hänen ja minun yhteinen kaverikertoi meidän lasipöydän lasin olevan rikki kun mieheni oli eksälleen suuttunut ja lyönyt pöydän rikki, mieheni taas sanoi istuneensa turhan kovalla vauhdilla pöydälle... noh nyt meidän riidat ovat pahentuneet, eli huudamme ihan kunnolla toisillemme ja täs vähän ajan sisällä hän on yhden lautasen rikkonut paiskaamalla tiskialtaaseen ja samalla tavalla kahvikupinkin. Niin joo ja tähän väliin että mieheni ei ennen edes ääntään korottanut minulle. Nyt viimeisin oli kun rahat oli vähissä ja hän kiukutteli ettei saa tupakkia ostettua, sanoi sit kun menin kauppaan ettei tarvii ostaa jotta jää ruokaan rahaa. No sain hänel tupakit ostettua kuitenkin ja ruuan. Niin rupes autos raivoo (lapsemme istui välissä( auto kun on 3paikkainen)) ja heitti askin muhun päin. :/ Ei onneks osunu koska olis varmasti sattunut sillä voimalla heitetty aski. Itse olen nykyiseen auhteeseen tullut väkivaltaisesta suhteesta josta syystä voin olla helpommin alistuva mutta myös turhan herkkäkin. Pelottaa vain ajatuskin kuinka pahaa jälkeä hän saisi halutessaan.. voimia hänellä on vaikka muille jakaa ja ei ole mikään kukkakeppikään.. toisaalta tekisi mieli kysyä hänen kaveriltaan mutta miten sellaistakin kysyy jos edes kaveri mitään tälläistä tietäisi.. tietääkö sit yleensä väkivaltaisten kaverit sitä että kaveri hakkaa puolisoaansa jos näin olis?