väkivaltainen(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säikähtynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no etpä säkään joopajoo oo näköjään heti tajunnut lähteä.. on se edelleenkin helppo sanoa mut koitappa sit itse tilanteessa olla ja eroa vaatia :( tiedän kyl että nauttisisin elämästäni enemmän jopa sinkkuna mut tiedän että mulla vois olla mahis kunnolliseen mieheen kun vain sellaisen löytäisinkin viel joskus.

Niih.. ja ehkä vain vaikea uskoa kun niin yhtäkkiä on muuttunut.. ja niin paljon toivois että itse vain liioittelee ja on turhan varpasillaan edellisen äijän takia...

Niin yhtäkkiä muuttunut? Vaikka tiesit jo ennen suhdettanne, että taipumusta tavaroiden rikkomiseen on. Hmm...

En vaan ymmärrä, millä taustalla ihmiset hakeutuu väkivaltaisiin suhteisiin. Jos yhdestä pääsee eroon, niin toisen kimppuun vaan, vaikka saisi selvät varoitukset ja kaikki. Suosittelisin ammattiauttajan puheille menemistä, ei toi tervettä ole.

Jos käytös on muuttunut yhtäkkiä niin eihän syynä oo toinen nainen?
Montako puolisoa miehelläsi oli ennen sinua?
Voimia vaikeaan tilanteeseen, lähteminen ei todellakaan aina ole helppoa.

Niin kuin sulle jo sanottiin, ei mies tunnu hillitsevän itseään. Seuraavan kerran se tosiaan voi olla paistinpannu jolla mies heittää lapsen ollessa välissä ja kolahtaakin lapsen päähän.
Jos sä nyt väkisin haluat vielä katsoa miten juttu etenee niin ainakin teet miehelle selväks ettei toi voi jatkua noin. Ihan suoraan, ei viestejä vaan kasvotusten niin että mies ymmärtää ja reagoi sanoihisi. EHKÄ saattaisi tapahtua ihme ja mies ymmärtäisi käyttäytyneensä väärin, EHKÄ. Sehän olisi hienoa. Mutta ainakin sä olet sitten antanut miehelle varoituksen ja kun hän sen rikkoo niin voit puhtaalla omallatunnolla lähteä suhteesta.
Silloin sä olet antanut hänelle vaihtoehdon käyttäytyä sua kohtaan kunnolla ja jäädä suhteeseen. Se on sen oma valinta sitten jos valitsee riehumisen ja elareiden maksun, eikä se ole millään lailla sun syy vaikka mies päättäisi 'päätyä hirteen'. Aikuinen ihminen tekee itse päätöksensä, sua voisi siitä syyttää vain jos olisit solmua sitomassa.

Jos sinä haluat, että tämä teidän suhde kestää ja toimii, niin sinun pitää puhua miehellesi ja tarvittaessa haette apua yhdessä. Jos mies ei halua, peli on aika lailla menetetty.

Ja jos mies oikeasti vetäisi itsensä hirteen elareitten takia, niin anna vetää. Et ole vastuussa hänen valinnoistaan. Epäilen kuitenkin erittäin suuresti, että näin kävisi, vaan kyse on kenties enemmänkin vallankäytöstä, ja se näyttää toimineen...

Tuun tänne nyt viel.. mut olen jutellut mieheni hyvän kaverin kanssa jolle olen myös aiemminkin aikalailla kaikesta puhunut. Ja hän on nyt vannottanut että tavaroita voi lennellä ja ääni nousta mutta ei koskaan ole naista lyönyt.. oon niin sekaisin ajatusteni kanssa muutenkin etten oikein tiedä mitä tekisin. Juuri kun ero päälimmäisenä mieles hän on taas melkein se mitä joskus.. kun meiltä on kuitenkin se jokin hävinnyt aikaa sitten...

Yhteistyössä