Väkivaltainen ja vieraita harrastava lemmenlomalle, koska on sen ansainnut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällikällä lyöty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällikällä lyöty

Vieras
Mies on ollut väkivaltainen, samalla selvisi että oli
aloittelemassa suhdetta vieraaseen naiseen. Aikaisemminkin naiset on olleet ainakin hakusessa.
Mies haluaa, että pyydän anteeksi mykkäkouluani, koska syy hänen käytökseen olen ollut minä, kun en anna tarpeeksi seksiä ja mökötän, enkä osaa häntä arvostaa.
Nyt sain selville, että mies on lähdössä risteilylle tämän naisen kanssa ja hän pitää sitä täysin minun syynä ja oikeutettuna, koska en suostu edes puhumaan hänelle. Hän ei tee mitään väärää. tuntuu uskomattomalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ällikällä lyöty:
aloittelemassa suhdetta vieraaseen naiseen. Aikaisemminkin naiset on olleet ainakin hakusessa.
Mies haluaa, että pyydän anteeksi mykkäkouluani, koska syy hänen käytökseen olen ollut minä, kun en anna tarpeeksi seksiä ja mökötän, enkä osaa häntä arvostaa.
Nyt sain selville, että mies on lähdössä risteilylle tämän naisen kanssa ja hän pitää sitä täysin minun syynä ja oikeutettuna, koska en suostu edes puhumaan hänelle. Hän ei tee mitään väärää. tuntuu uskomattomalta.

Viela enemman allistyttaa etta olet kaiken taman jalkeen ainoastaan allistynyt ja viela siella. Luonnollisempi reaktio olisi ollut etta raivostut perinpohjaisesti, pakkaat kamasi ja lahdet huitsin Nevadaan sielta, tai vaihtoehtoisesti heitat puliveivarin kamat parvekeen kautta pihalle, lukot vaihtoon ja lahestymiskielto paalle.

Miehes varmaan nauraa kakattaa ivallisesti partaansa ja kertoo kaikille kavereille etta hanen "tyhma muijansa" siella vaan istuu kotona ja nyyhkii ja murjottaa silla valin kun mies huitelee vieraiden naisten kanssa laivalla, ja enkos olekin kova poika.

lyöty. Omalta raivostumiselta menee pohja, kun toinen sen tekee!! Oikeesti miettikää.
Mies on todella sitä mieltä, että häntä kohdellaan väärin ja hän kertoo sen myös muille sekä minulle kovin sanoin ja etenkin minulle todella raivokkaasti, että tunnen olevan maailman surkein olio.
Voiko ihminen oikeasti ajatella tuolla tavalla? Täytyy olla niin itsekäs, ettei mitään rajaa. Onko se totta, ettei mies oikeesti tajua, vaikka onko niin paha luonne vain??

Hänellä ei ole koskaan tullut minkäänlaista säälintunnetta minua kohtaan. Omaa surkeuttaan ja miten häntä kohdellaan hän on itkenyt päivä tolkullakin.

Viela enemman allistyttaa etta olet kaiken taman jalkeen ainoastaan allistynyt ja viela siella. Luonnollisempi reaktio olisi ollut etta raivostut perinpohjaisesti, pakkaat kamasi ja lahdet huitsin Nevadaan sielta, tai vaihtoehtoisesti heitat puliveivarin kamat parvekeen kautta pihalle, lukot vaihtoon ja lahestymiskielto paalle.

Miehes varmaan nauraa kakattaa ivallisesti partaansa ja kertoo kaikille kavereille etta hanen "tyhma muijansa" siella vaan istuu kotona ja nyyhkii ja murjottaa silla valin kun mies huitelee vieraiden naisten kanssa laivalla, ja enkos olekin kova poika.[/quote]

Kuulostaa ihan mun exältäni! Ko. herra olisi voinut tehdä jotain ihan vastaavaa. Törkeimpien tempaustensa (olen mm. herännyt vieraan naisen vierestä, jonka mies oli raahannut yhteiseen sänkyymme minun nukkuessani) jälkeen en minäkään tajunnut raivostua, koska olin niin häkeltynyt miten jollain voi olla pokkaa käyttäytyä niin ja kääntää vielä koko asia minun syykseni. Meilläkin mikä tahansa miehen sikailu käännettiin minun syykseni juurikin koska en anna tarpeeksi seksiä ja koska olen aina niin huonolla tuulella (hänen omalla käytökselläänhän ei tietysti ollut mitään vaikutusta näihin...). Kumma kyllä hän tahtoi näistä huolimatta jatkaa elämäänsä näinkin kamalan naisen kanssa jota piti vielä päivittäin muistuttaa siitä kuinka helvettiä hänen elämästään teen kylmyydelläni kun en rakasta häntä niin paljoa kuin hän minua, sillä aina kun yritin ottaa eron puheeksi meinasi tulla turpaan.

Raivo tuli vasta jälkeenpäin kun onnistuin vihdoin jättämään miehen ja suhteesta irtauduttuani aloin vasta ymmärtämään, miten sairas koko tilanne oli ollut.

Hyökkäys on paras puolustus ja näköjään hyvin tehokas.

Minun exäni hyökkäsi ja raivosi aina kun oli tehnyt jotain "pahaa"... niin kuin se muka olisi minun vikani ollut. Onneksi se on exä.

Ole ilmeisesti jotankin riippuvainen, taloudellisesti, sosiaalisesti tai lastentakia, kun siedät tuollaista. Siinä kyllä murenee loputkin itsekunnioituksestasi tuossa liitossa. Suosittelen kytkimen nostamista. Elämällä on tarjota muutakin, kun annat sile tilaa ja mahdollisuuden.

Miksi annat kohdella itseäsi noin? Antaisitko ystäviesikin puhua sinulle kovin sanoin? Minulle ne olisivat viimeisen kerran ystäviä.

Jostain syystä jotkut (naiset) kuvittelevat, että parisuhteessa kaikki huono käytös on sallittua. Jos nyrkki puhuu, niin eipä siinä mitään. Jos huudetaan tai räyhätään, niin sekin siedetään. Jostain kumman syystä omalta kumppanilta ei vaadita hyviä käytöstapoja, vaan toista voi kohdella kuin vanhaa tiskirättiä.

Itse varmaan lähtisin koko 'suhteesta'. Aina löytää paremman. Ja mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Eipähän tarvitse kuunnella länkytystä ja kettuilua omassa kotona.

En kyllä jaksa sääliä tuollaista naista, joka viitsii moista kohtelua ottaa vastaan. Antakoon ukon mennä, jos on jo seuraava uhri katsottu valmiiksi. Paskan saa pyytämättäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja ällikällä lyöty:

ja sinä kuulut kategoriaan : tyhmät naiset, oot tosi Tollo!

Heido!

Ei kantsi edes laittaa energiaa tuollaiseen tolloon, ja alkaa neuvoa sitä, kun et sä kuitenkaan ota kantaa. no why not????
No kun tuota noin, kun sä rakastat sitä väkivaltaista vieraissa harrastavaa petturia kuitenkin kaiken huonon kohtelun päälle sooooooo fucking much beby! BYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!

joo luet oikein, suuri BYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK moiset naiset!!

Miksi ihmeessä olet antanut tuommoiselle kusipäälle noin suuren vallan? HERÄTYS!
Mikä ihme on, että nainen alistuu tuommoiseen kohteluun?
Miehenä tiedän, ettei tuo tosta parene vaan pahenee. Pahimmilaan mies tuo tyttöystävänsä kanssa siittämän lapsen sinun hoitoosi. Sitten taas hymyillään ja naureskellaan, otetaan jossain välillä kunnolla turpaan jne.
Nosta nainen nenäsi pystyyn ja kerro itsellesi, että ansaitset todellakin parempaa.
Mies ei ikinä sinua vakuuta tuosta asiasta!

Meidän liitossamme mies on aina vakuuttanut, että hän on hieno persoona jota kaikki rakastaa. Minä en ole mitään. Pikkuhiljakseen sitä on alkanut uskoa. Kun mies tekee jotain väärää mun mielestä, hän kovin sanoin sanoo sen johtuvan vain ja ainoastaan minusta. Hän, hieno ihminen kärsii ja joutuu käyttäytymään väärin hirveän, sadistisen akan takia. Kuulemma kaikki säälivät häntä...
Uskomattomalta tuntuu oma kirjoitus itsestäkin, mutta se on niin hienovaraista pikkuhiljakseen tulevaa murtamista miehen taholta, että tässä nyt olen...

Alkuperäinen kirjoittaja pohjanukko:
Miksi ihmeessä olet antanut tuommoiselle kusipäälle noin suuren vallan? HERÄTYS!
Mikä ihme on, että nainen alistuu tuommoiseen kohteluun?
Miehenä tiedän, ettei tuo tosta parene vaan pahenee. Pahimmilaan mies tuo tyttöystävänsä kanssa siittämän lapsen sinun hoitoosi. Sitten taas hymyillään ja naureskellaan, otetaan jossain välillä kunnolla turpaan jne.
Nosta nainen nenäsi pystyyn ja kerro itsellesi, että ansaitset todellakin parempaa.
Mies ei ikinä sinua vakuuta tuosta asiasta!

Hei alkuperäinen, lue kaikki aiheet. voi auttaa sinua alkaa pohtia miksi annat toiselle luvan kohdella itseäsi huonosti, ehkä silmäsi auvautuu....

http://www.healingeagle.net/Fin/Irene/coinfor.html

Taas on yksi psykopaattimies päässyt "oikeuksiinsa" eli hakkaamaan ja alistamaan vaimoaan. Nehän saa siitä aina vaan lisää energiaa. Manipulointi on niiden elämäntapa. Jos yksi jättää, niin heti löytyy uusi narrattava. Meidän naisten pitäisi vaan oppia tunnistamaan nämä kotityrannit. Ehkä se sitten pitää vaan oppia kantapään kautta, viisastuminen tällä tapaa on vain aika rankkaa.

Miten estää se, ettei nainen joudu manipuloinnin kohteeksi? jos on joutunut kohtaamaan aikaisemmin ja oppinut sen lapsuudenkodissaan. Se on opittu malli jostain ja eikä tietoa muunlaisesta elämästä. Muuten en ymmärrä, että joku tietoisesti haluaa olla marttyyri jollekkin?

Manipuloinnin kohteeksi joutumista ei ehkä pysty kauheesti ennalta ehkäisemään. ja lapsuudenkodissa opittu malli on varmaan se tekijä, joka altistaa ihmisen tällaiselle kohtelulle. Sen asian tiedostaminen, että opittu malli on salakavalasti peräisin lapsuudesta, on tervehtymisen alku.
Minulla on ollut mies, joka oli mielestäni psykopaatti ja kova poika manipuloimaan ja alistamaan. Sitten kerran oivalsin, että mieheni kohteli minua juuri samalla tavalla kuin äitini aikoinaan. Tämän todettuani aloin muuttaa käyttäytymistäni ja irrottautua sairaasta suhteesta. Nyt olen selvinnyt, muttä vieläkin kohdalleni tulee voimakkaasti manipuloivia ihmisiä. Nyt osaan kuitankin jo pitää varani, enkä anna näiden ihmisten vallata elämääni. Joskus kierrän heidät kaukaa tai sitten sanon suorat sanat. Psykopaatti pelkää eniten sellaista ihmistä, jonka huomaa olevan itseään vahvemman.

Kannattaa klikata yllä suositeltua sivustoa;

www.healingeagle.net/Fin/Irene/coinfor.html
Tohtori Irenen Verbaalinen väärinkohtelu

Oli tosi valaisevia juttuja kaikille läheiriippuvaisille kaltoinkohtelun uhreille.

Yhteistyössä