"Väkivalta ei kuulu islamiin."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja islam on rauhanuskonto:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nyt riittää rättipäät;22701176:
Saatanan muslimit perkele, hautaan joutaisi joka ikinen kamelin nussija, koskaan ei voi olla ihmisiksi vaan aina aiheuttaa terrori tekoja!!!

Päivän huonoin trolli. Hoh hoijaa.

Muslimit on juu ihania, mulle on tultu 3 kertaa selittämään että Allah vihaa niitä jotka hänen tahtoaan rikkovat ja joudun helvettiin koska en tee kuten Allah haluaa... ja kyse on siitä että mulla on kaksi lävistystä naamassa!

Muslimit on juu ihania, mulle on tultu 3 kertaa selittämään että Allah vihaa niitä jotka hänen tahtoaan rikkovat ja joudun helvettiin koska en tee kuten Allah haluaa... ja kyse on siitä että mulla on kaksi lävistystä naamassa!

Hassua :D. Mikä Koraanin kohta mahtaa kieltää lävistykset?
Mä tunnen useamman muslimin, joilla on lävistyksiä (ja tatuointeja).

Katselin näitä kuvia ja videoita kauheuksista mitä nämä muslimit ovat tehneet, ja minulta, 35 vuotiaalta raavaalta mieheltä pääsi itku.. En ole itkenyt muutamaan vuoteen.

Miten te edes kehtaatte puolustella islamia ja näitä murhaajia. Halveksin teitä.

No taidat tietää itsekin. Ja olen sitä mieltä, että se on outoa ja jotain sellaista, mitä ilmankin tämä maailma tulisi toimeen, mutta toisaalta se ei ole sen luokan ongelma että sen takia "kaikki muslimit pitäisi laittaa joukkohautaan" niin kuin täällä on jo ehdoteltu. Vähän perspektiiviä asioihin.

Mutta kun en tiedä. Usein näkee juttuja, että alle 7-vuotias on "lapsi" ja sitä vanhemmat ovat jo jotain muuta, islamin mukaanhan lapsen huoltajuus siirtyy 7-vuotiaana äidiltä isälle. Jossakin taas väitetään, että siirtyisi joskus 12-vuotiaana. Mutta muistaakseni tuo 7 vuotta oli se oikea ikä. En sitten tiedä. Ja tuo 10-vuotias tyttö rannalla uimapuvussa on tositapaus, mutta en tiedä oliko syynä uskonto vai kulttuuri.

[QUOTE="Jarmo";22701231]Katselin näitä kuvia ja videoita kauheuksista mitä nämä muslimit ovat tehneet, ja minulta, 35 vuotiaalta raavaalta mieheltä pääsi itku.. En ole itkenyt muutamaan vuoteen.

Miten te edes kehtaatte puolustella islamia ja näitä murhaajia. Halveksin teitä.[/QUOTE]

Koska, kuten moneen kertaan on jo sanottu, HE KAIKKI EIVÄT OLE HULLUJA MURHAAJIA! : |

Minua itkettää lähinnä se, että ihmisiryhmistä tehdään päätelmiä, jotka johtuvat yksittäisistä henkilöistä.

Kyllähän sitä kaikenlaista pahaa on tehty maailmansivu kristinuskon nimissäkin ( mm. ristiretket), ja vieläkin kristittyjen parissa ilmenee jos jonkinlaista väärinkäytöstä ja pahantekoa jos tiedotusvälineisiin on uskominen, mutta pahuus kuitenkin tapahtuu pienemässä mittakaavassa nykyään . Mikään pahanteko uskon varjolla ei ole koskaan oikein eikä hyväksyttävää, mutta nykyään kristinuskossa useimmiten on kyse jostain sairasmielisestä yksilöstä joka käyttää hyväkseen heikompitahtoisia uskonsisariaan/veljiään, mutta islam-kiihkoilijoiden, joita tuntuu riittävän joka maailman kolkkaan, tarkoitus on vahingoittaa mahdollisimman monia kerralla, tappaa ja kylvää kauhua koko maailmaan, ja islamin sisällä koulutetaan (aivopestään) heikkotahtoisia ihmisiä toimimaan em. tavalla.
Mutta näitä ääriaineksia pelottavampia ovat nämä rauhatahtoiset muslimit jotka eivät (muka) huomaa läheisissään tapahtuvaa muutosta, kun nämä alkavat käyttäytyä kummallisesti eli alkavat toimia uskossaan äärimmäisen kiihkomielisesti , vaan antavat kaiken tapahtua, ja ovat sitten asianmukaisesti järkyttyneitä ja tuomitsevia veritekojen jälkeen. Juuri tuo hiljainen rauhantahtoinen enemmistö mahdollistaa terrori-iskut koska eivät puutu asiaan, eivät toimita mieleltään järkkyneitä ääri-aineksien kanssa tekemisiin joutuneita läheisiään hoitoon tai eivätkä varsinkaan ilmoita epäilyistään ääriryhmittymistä viranomaisille, eivätkä myöskään tee mitään lopettaakseen em. toiminnan keskuudessaan. Kaikilla terroriteoilla on ns. rauhantahtoisten muslimien hyväksyntä.
Ja se määrä miten paljon näitä "rauhantahtoisia" (= lue asioihin puuttumattomia ja ihmisten kärsimyksistä piittaamattomia) muslimeja on maailmassa on suorastaan pelottavan suuri.

[QUOTE="Jarmo";22701231]Katselin näitä kuvia ja videoita kauheuksista mitä nämä muslimit ovat tehneet, ja minulta, 35 vuotiaalta raavaalta mieheltä pääsi itku.. En ole itkenyt muutamaan vuoteen.
[/QUOTE]

Jarmo, 35 v raavas mies, kiitos sinun on näppäimistölläni cokista :laugh:

Tällaisen löysin netistä, siis noista lävistyksistä.
"In light of the above, body piercing, tattooing, branding, etc. all fall in the category of unnecessary interference, alteration and mutilation of Allah’s creation. Therefore, no Muslim, who is conscious of his religion, should ever contemplate such activities."
"The only exception some scholars and jurists have made in this context is the case of ear piercing specifically for females. This is so because of the specific need of women to wear jewelry. Men, however, according to Islam, have no such need. In fact, Islam forbids men from copying styles that are distinctively feminine. The Prophet, peace and blessings be upon him, said, “Allah has cursed men who copy women as well as women who copy men.” It should be remembered here both men and women have different roles in Islam."

Is Body Piercing Permissible in Islam? - IslamonLine.net - Ask The Scholar

Eli ainoastaan tyttöjen ja naisten korvien rei'itykset olisi sallittu. Muistini mukaan myös tatuoinnit on kielletty.

En tiedä kun en ole kirjaan tutustunut, mutta he selittivät asian niin, että olen mennyt muokkaamaan Allahin luomusta, siis kehoani. Allah ei ole luonut minua lävistysten kera, siksi siis joudun helvettiin.

Jaaha, sellaisia hihhuleita siis...mä olisin varmaan sanonut että ei haittaa, mun elämäntyylillä ei paratiisiin päästäisi ilman lävistyksiäkään, sitäpaitsi helvetissä on hauskempaa kun siellä on kaikki kaveritkin.

Oliko ne suomalaisia käännynnäisiä, vaiko somalialaisia?

"In light of the above, body piercing, tattooing, branding, etc. all fall in the category of unnecessary interference, alteration and mutilation of Allah’s creation. Therefore, no Muslim, who is conscious of his religion, should ever contemplate such activities."
"The only exception some scholars and jurists have made in this context is the case of ear piercing specifically for females. This is so because of the specific need of women to wear jewelry. Men, however, according to Islam, have no such need. In fact, Islam forbids men from copying styles that are distinctively feminine. The Prophet, peace and blessings be upon him, said, “Allah has cursed men who copy women as well as women who copy men.” It should be remembered here both men and women have different roles in Islam."

Eli ainoastaan tyttöjen ja naisten korvien rei'itykset olisi sallittu. Muistini mukaan myös tatuoinnit on kielletty.

Molemmathan tosin kielletään myös Raamatussa.

Kyllähän sitä kaikenlaista pahaa on tehty maailmansivu kristinuskon nimissäkin ( mm. ristiretket), ja vieläkin kristittyjen parissa ilmenee jos jonkinlaista väärinkäytöstä ja pahantekoa jos tiedotusvälineisiin on uskominen, mutta pahuus kuitenkin tapahtuu pienemässä mittakaavassa nykyään . Mikään pahanteko uskon varjolla ei ole koskaan oikein eikä hyväksyttävää, mutta nykyään kristinuskossa useimmiten on kyse jostain sairasmielisestä yksilöstä joka käyttää hyväkseen heikompitahtoisia uskonsisariaan/veljiään, mutta islam-kiihkoilijoiden, joita tuntuu riittävän joka maailman kolkkaan, tarkoitus on vahingoittaa mahdollisimman monia kerralla, tappaa ja kylvää kauhua koko maailmaan, ja islamin sisällä koulutetaan (aivopestään) heikkotahtoisia ihmisiä toimimaan em. tavalla.
Mutta näitä ääriaineksia pelottavampia ovat nämä rauhatahtoiset muslimit jotka eivät (muka) huomaa läheisissään tapahtuvaa muutosta, kun nämä alkavat käyttäytyä kummallisesti eli alkavat toimia uskossaan äärimmäisen kiihkomielisesti , vaan antavat kaiken tapahtua, ja ovat sitten asianmukaisesti järkyttyneitä ja tuomitsevia veritekojen jälkeen. Juuri tuo hiljainen rauhantahtoinen enemmistö mahdollistaa terrori-iskut koska eivät puutu asiaan, eivät toimita mieleltään järkkyneitä ääri-aineksien kanssa tekemisiin joutuneita läheisiään hoitoon tai eivätkä varsinkaan ilmoita epäilyistään ääriryhmittymistä viranomaisille, eivätkä myöskään tee mitään lopettaakseen em. toiminnan keskuudessaan. Kaikilla terroriteoilla on ns. rauhantahtoisten muslimien hyväksyntä.
Ja se määrä miten paljon näitä "rauhantahtoisia" (= lue asioihin puuttumattomia ja ihmisten kärsimyksistä piittaamattomia) muslimeja on maailmassa on suorastaan pelottavan suuri.

Mistä olet päätellyt, etteivät he (muka) huomaa? Jospa he eivät oikeasti huomaa ja ovat AIDOSTI järkyttyneitä - vai onko se nyt taas sitten ihan järjetön ajatus. Tokihan salaliittoteoriat ovat aina mielekkäämpiä.

No taidat tietää itsekin. Ja olen sitä mieltä, että se on outoa ja jotain sellaista, mitä ilmankin tämä maailma tulisi toimeen, mutta toisaalta se ei ole sen luokan ongelma että sen takia "kaikki muslimit pitäisi laittaa joukkohautaan" niin kuin täällä on jo ehdoteltu. Vähän perspektiiviä asioihin.

Minä en halua, että tämä on meidän tulevaisuus, mutta nyky tahtia se on väistämätöntä. Kohta moni muukin arkinen asia on meidän ongelma. En toki kannata mitään joukkohautauksia, vaikka en islamin ylin ystävä olekaan, vaan ihmisyys ennen kaikkea (joka sekin muuten tuppaa islamista usein uupuvan)

Ja lestadiolaiset kieltävät meikkaamisen ja hiusten värjäämisen. Tanssiminenkin on syntiä, jopa ihan pienten lastenkin. Joten tuskimpa sielläkään piireissä tatuointeja ja lävistyksiä hyvällä katsotaan. Eli jälleen kerran, samaa paatosta eri nimen alla.

Jaaha, sellaisia hihhuleita siis...mä olisin varmaan sanonut että ei haittaa, mun elämäntyylillä ei paratiisiin päästäisi ilman lävistyksiäkään, sitäpaitsi helvetissä on hauskempaa kun siellä on kaikki kaveritkin.

Oliko ne suomalaisia käännynnäisiä, vaiko somalialaisia?

Somalimiehiä jokainen. Mä vain sanoin että ahaa, en uskaltanut muuta kun ei olleet kovin miellyttäviä tilanteita... Joka kerralla olin yksin odottamassa bussia/junaa ja sitten tulee tällainen hihhuli viereen istumaan, tuijottaa silmiin ja kertoo että Allah vihaa niitä jotka eivät tee kuten hän käskee... :/

Mistä olet päätellyt, etteivät he (muka) huomaa? Jospa he eivät oikeasti huomaa ja ovat AIDOSTI järkyttyneitä - vai onko se nyt taas sitten ihan järjetön ajatus. Tokihan salaliittoteoriat ovat aina mielekkäämpiä.

Emmeköhän me saa aina lukea lehdistä " Emme aavistaneet mitään, emme osanneet odottaa tälläistä!" Ja samaan hengenvetoon todetaan että itsemurhapommittaja oli muuttunut ulkoiselta olemukseltaan ja käytöstavoiltaan selkeästi suuntaan joka kertoo uskonnollisesta kiihkoilusta, ja käynneistä ties missä islam-leireillä jne...ja mitään ei kuitenkaan huomattu !

no ei tänne enään mitään kamelin nussijoiden paatosta tarvita lisäksi kun ei niillä ole mitään omatuntoa missään asiassa, voi tehdä mitä haluaa ja kaikki voidaan laittaa allahin nimiin kun se tahtoi niin, jos muslimit voitaisiin hävittää johonkin niin loppuisi täältäkin maapallolta ne sodat ja lapsein tappo.

[QUOTE="Jarmo";22701357]TruthTube. tv

Esimerkiksi tämä kuoleva ihminen aiheutti sinun naurunpyrskähdyksen! Hän varmasti arvostaa sitä.[/QUOTE]

Jarmo, nauroin sinulle, sille miten kirjoitit (sori, en hetkeäkään usko sinun olevan raavas 35 v mies). En kuolevalle ihmiselle.

Yhteistyössä