""väkisin""

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sade

Vieras
Mieheni pyysi minua toteuttamaan hänen fantasian siitä että hän ottaisi minut ""väkisin"" mietin asiaa muutaman päivän ja yhtenä iltana lähetin hänelle viestin että odotan ""ottajaa"" ja hän pyysi minua voitelemaan molemmat raput jottei oikeasti satuttaisi minua.Pukeuduin miehen ohjeiden mukaan korkokengät,sukkahousut,stringit,rintsikat,kevyt mekko tässä vaiheessa aloin olla kiimoissani ja samalla mietin olenko aivan terve.Mieheni tuli kotiin otti ja vei minut sänkyyn ja sitoi käteni nahkavyöllänsä sängynpäätyyn ja alkoi repimään vaatteita napit vain lentelivät hän repi sukkahousut auki haaroista ja riuhtoi stringit sivuun lopulta hän avasi vetoketjunsa otti kalunsa esiin hän oli aivan kiimassa kyrpä seisoi kivikovana kilpaa nännieni kanssa.Hän työnsi kyrpänsä minuun ja pani kovaa kun olin laueta hän otti ulos ja käski minut kontalleni ja työntyi pyllyyni samalla nussien sormilla vittuani kun orkku tuli se oli mieletön.Olemmeko sairaita vai harrastaako joku muukin?

Tosi upeata, että sinä vielä suostuit toteuttamaan hänen fantasiansa. etukäteenhän et varmaan voinut tietää, miten kaikki menee ja miltä tuntuu. Tosi hienoa, sillä jos siihenkään et olisi suostunut, olisitte yhtä kokemusta köyhempiä, niinkuin monet ahtaasti ajattelevat ovat monia kokemuksia köyhempiä.
Tuo ""raiskaus"" vaatii kyllä molemminpuolista luottamusta. Tärkeää on myös tietää, että jos uusinta ei huvita, niin senkin voi sanoa. Meillä kyllä uusien asioiden kokeilut eivät yleensä ole jääneet yhteen kertaan. Mukavia mausteita.

Yhteistyössä